برگزیده ها
روحانی در مناظره با متانت از دستاوردهای خود دفاع کرد

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روحانی به عنوان کاندیدایی که رییس جمهور مسقر است وارد رقابت شده ، با متانت از دستاوردهای خود دفاع کرد.

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روحانی به عنوان کاندیدایی که رییس جمهور مسقر است وارد رقابت شده ، با متانت از دستاوردهای خود دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ ابراهیم اصغرزاده با اشاره به مناظره روز جمعه گعت: این مناظره طلیعه خوبی بود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و این درحالی است که بنابر تحلیل اصلاح‌طلبان هرچه سطح مشارکت بالا برود، احتمال رای آوری کاندیداهای اصلاح طلب بالا خواهد رفت.

او گفت: تبلیغات کاندیداها بعضا به دلیل کلیشه‌ای بودن مردم را جلب نمی‌کند اما شرایط برای مناظره‌ها متفاوت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه معمولا در انتخابات این موضوع مطرح می‌شود که تصمیم و رای نهایی مردم به روز آخر موکول می‌شود، گفت: فارغ از اینکه چرا چنین اتفاقی می‌افتد باید بپذیریم که این مساله به یک رویه تبدیل شده است.

او گفت: همه کاندیداها در این مناظره فراتر از حد انتظار ظاهر شدند. درحالی که شاید برخی بگویند آقای روحانی نباید در لاک دفاعی فرومی‌رفت واقعیت این است که روحانی به عنوان کاندیدایی که رییس جمهور مسقر است وارد رقابت شده ، با متانت از دستاوردهای خود دفاع کرد.

اصغرزاده با اشاره به اینکه جز مشاوران و اعضای کمپین روحانی نیست، خاطرنشان کرد: کارنامه روحانی به لحاظ سیاست خارحی و دیگر مسائل، کارنامه پذیرفته شده‌ای است و او توانست سطح روابط بین المللی کشور را ارتقا بخشد.

ادامه دارد...

 

روحانی مناظره اصغرزاده اشاره اینکه سیاسی متانت دستاوردهای انتخابات درحالی کاندیداها کارنامه کاندیدایی اصلاح‌طلب عنوان جمهور رقابت