برگزیده ها
مازندمجلس:بعد از پشت سر گذاشتن دو اجرای «سالار عقیلی» با همراهی «محمد جلیل عندلیبی» و گروه «مولانا»، این خواننده آواز ایرانی دو شب دیگر هم در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، طبق اعلام قبلی دو شب آغازین کنسرت های دوگانه سالار عقیلی در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و گروه مولانا به سرپرستی و آهنگسازی محمدجلیل عندلیبی و خوانندگی سالار عقیلی در آن به اجرای قطعاتی از آلبوم میهن پرداختند که با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان روبرو شد.

بعد از این کنسرت، نوبت به اجرای فاز دوم این کنسرت‌ها رسید. این برنامه در دو بخش اجرای آثار سنتی با گروه سنتی راز و نیاز و اجرای آثار خاطره انگیز و ملی میهنی این خواننده اجرا می شود. استاد هادی منتظری هم به عنوان نوازنده میهمان، عقیلی و گروهش را همراهی می کند.

سالار عقیلی و گروه راز و نیاز دهم و یازدهم اردیبهشت ماه به روی صحنه تالار وحدت می آیند تا اجری دوگانه این خواننده شناخته شده در چهار شب در تالار وحدت به ثبت برسد. در این اجرا بناست مجموعه ای از کارهای ملی میهنی خواننده صاحب نام آواز ایرانی با همراهی گروه راز و نیاز اجرا شوند.

عقیلی سالار اجرای خواننده عندلیبی همراهی تالار اردیبهشت میهنی دوگانه مولانا احترام ایرانی کنسرت