برگزیده ها
دستور دادستان کل کشور به دادستان‌های سراسر کشور برای برخورد مناسب با جرائم انتخاباتی

مازندمجلس: رییس دفتر دادستان کل کشور گفت:بخشی از سلامت انتخابات از طریق رسانه ها تامین می شود و اصحاب رسانه وظیفه دارند در مقابل جهت دهی رسانه‌ای دشمن در انتخابات بایستند.

مازندمجلس: رییس دفتر دادستان کل کشور گفت:بخشی از سلامت انتخابات از طریق رسانه ها تامین می شود و اصحاب رسانه وظیفه دارند در مقابل جهت دهی رسانه‌ای دشمن در انتخابات بایستند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر بختیاری در حاشیه بازدید دادستان کل کشور از یکی از خبرگزاری‌ها گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند اولا در مقابل جهت‌دهی رسانه‌ای دشمن بایستند و با اطلاع‌رسانی مناسب دخالت‌های آنان را خنثی کنند. ثانیا افکار‌ عمومی و جامعه را برای یک مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و انتخاب اصلح آماده کنند.

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور تاکید کرد: دادستانی کل بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و در راستای‌ اجرای قانون به طور فعال در صحنه انتخابات حضور دارد و ضمن انجام وظیفه، رسالت خطیر خود را پیگیری می‌کند.

رییس دفتر دادستان کل‌ کشور افزود: دادستان کل کشور از دادستان‌های سراسر کشور خواسته است که در ایجاد امنیت انتخابات مشارکت جدی داشته باشند و در اجرای قانون با جرایم انتخاباتی برخورد مناسب کند.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات از جمله تاکید ایشان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و امنیت و سلامت انتخابات بر اهتمام ویژه دادستان‌های سراسر کشور، همچنین رسانه‌ها در تحقق این منویات تاکید کرد.

بختیاری در ادامه با اشاره به جنایت تروریستی گروهک جیش‌الظلم در به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان کشور گفت: دادستان کل کشور از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواسته که همه گونه همکاری قضایی را با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی در زمینه شناسایی و تعقیب عاملان این جنایت هولناک داشته باشد و پرونده را با جدیت و دقت پیگیری کنند.

انتخابات دادستان دادستان کل کشور مشارکت بختیاری وظیفه تاکید دادستان‌های سراسر مناسب قانون اجرای رهبری امنیت جنایت اشاره منویات خواسته پیگیری بایستند سلامت انتخاباتی برخورد رسانه دارند رسانه‌ها رسانه‌ای مقابل حداکثری