برگزیده ها
تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکلهای همسو در استان مازندران +تصاویر

اختصاصی مازندمجلس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان، تاکید کرد: در انتخابات باید حرمت تمامی كاندیداها و حامیانشان حفظ شود؛ چون همه در تیمی بازی می كنند كه نتیجه آن هرچه باشد پیروزی همه است، چرا كه پیروز اصلی دراین میدان ملت اند نه یك شخص و یا جناح خاص

اختصاصی مازندمجلس: بهرام احمدی در گفت و گو با مازندمجلس از تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکل های همسو در استان خبر داد.

وی، با بیان اینکه انتخابات یك حادثه گذرا نیست، بلكه یك حادثه اثر گذار است، گفت: پیشرفت و یا پسرفت كشور به نوع انتخاب مردم وابسته است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان، تصریح کرد: ما با وام گرفتن ازفرمایشات مقام معظم رهبری که بیان داشتند «انقلاب اسلامی، یك انقلاب الهی است و پایه ی اصلی آن مردم اند» معتقد هستم که حضور مردم در انتخابات  بهترین راه نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی است.

 احمدی، ادامه داد: انتخابات به فرموده رهبری، عَلَم (پرچم) است، بنابراین حرمت عَلَم باید حفظ شود و پرچم نیز همواره باید برافراشته بماند. حرمت این پرچم به حضور گسترده مردم وامانت داری مسئوولان وابسته است.

وی، با بیان اینکه شاخص ما در انتخابات، مقام ولایت است، گفت: او قطب نمای ماست و در انتخاب افراد باید این شاخص را معیار قرار دهیم و بدون كمترین زاویه با این قطب نما انتخاب و اقدام نماییم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان، تاکید کرد: در انتخابات باید حرمت تمامی كاندیداها و حامیانشان حفظ شود؛ چون همه در تیمی بازی می كنند كه نتیجه آن هرچه باشد پیروزی همه است، چرا كه پیروز اصلی دراین میدان ملت اند نه یك شخص و یا جناح خاص.

احمدی، در پایان بیان کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکل های همسو، ضمن دعوت از آحاد مردم با هر برند و عقیده و سلیقه ایی در انتخابات پیش رو  کاندیدای مورد نظر خود تا این مرحله از انتخابات را آقایان «قالیباف، رئیسی و میرسلیم» اعلام کرده و به ملت متدین و دیندار و همیشه در صحنه مازندران این نوید را می دهد که به به فضل پروردگار و با نزدیکتر شدن به زمان رای گیری و روز انتخابات گزینه نهایی را به مردم معرفی می نماید.

تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکلهای همسو در استان مازندران بهرام احمدی عضو شورای مرکزی اصولگرایان