برگزیده ها
برخی از ابتدای دولت یازدهم مسیر تخریب در پیش گرفتند/ پدرم می‌گفت روحانی باید نتیجه کار خود را ببیند

مازندمجلس: فرزند آیت الله هاشمی گفت: دلواپسانی هستند که نمی‌گذارند این مسیر نتیجه مثبت بگیرد و از اول مسیر دولت روحانی تخریب را شروع کردند و اجازه نمی‌دهند کشور از روند رشد مثبت برخوردار شود.

مازندمجلس: فرزند آیت الله هاشمی گفت: دلواپسانی هستند که نمی‌گذارند این مسیر نتیجه مثبت بگیرد و از اول مسیر دولت روحانی تخریب را شروع کردند و اجازه نمی‌دهند کشور از روند رشد مثبت برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا محسن هاشمی در دیدار با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان گفت: از حضور شما عزیزان تشکر می‌کنم و بحث از راه و رسم آیت‌الله هاشمی قطعا برای ما ارزشمند است لذا در ۶۰ سالی که در کشور فعالیت کردند در راه توسعه و رفاه مردم ایران زحمت کشیدند.

او افزود: آقای هاشمی در نوشتارهای خود در همه زوایای زندگی هر شب با صداقت می‌نوشت تا چیزی از مردم پنهان نماند البته ممکن است برخی مسائل امنیتی را روی کاغذ نمی‌آوردند اما چیزی از مردم پنهان نکرده است.

هاشمی بیان کرد: آقای هاشمی این سند را در اختیار همه تاریخ‌نویسان و معاصرنویسان قرار داده و همانطور که در مراسم رونمایی کتاب ایشان مطرح شد در جای‌جای مطالب ایشان همه کسی می‌تواند مسائل خود را بیابند و احصاء کند و خواهش من این است که اگر نسبت به  نوشته‌های ایشان پیشنهادی دارید تا بتوانیم راه ایشان را برای افکار مردم در معرض دید قرار دهیم ، مطرح کنید.

او با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: حضور روحانی به صحنه با نظر آیت الله هاشمی بود و ایشان تصمیم برای ثبت‌نام گرفتند که تاکتیک بخرج دادند و باعث شد روحانی توانست در انتخاب در دوره اول برنده شود و کار زیربنایی را آغاز کرد.

هاشمی با بیان اینکه در چند برهه کشور دچار خطراتی شد که هر بار از آن عبور کردیم، گفت: یکی از این خطرات  گروگان‌گیری بود که در بحبوحه جنگ کشور دچار بحران شد و  این  مساله طول کشید تا اینکه امام با اجازه‌ای به مجلس دادند و آیت‌الله هاشمی آن زمان رئیس مجلس بود که مذاکرات با آمریکا شروع شد و آن شر از مردم و مملکت برطرف شد.

او افزود: در مرحله دوم بحث جنگ و قطعنامه‌ها بود که کسی جرات نمی‌کرد جنگ را به پایان برساند و با پیگیری آیت‌الله هاشمی و همفکرانشان و اذن امام خوشبختانه این مساله برطرف و کشور در مسیر توسعه بازسازی و پیشرفت قرار گرفت .

هاشمی تاکید کرد: اتفاق دیگری در سالهای اخیر  در دولت احمدی‌نژاد  افتاد که قطعنامه‌های زیادی در عرصه بین‌المللی علیه ایران صادر شد که اگر ادامه پیدا می‌کرد به جنگ می‌رسیدیم که خوشبختانه با روشی که آقای روحانی و ظریف دنبال کردند و با اذن رهبری موجب شد کشور در مسیر توسعه قرار گیرد خوشبختانه این مسیر به جریان افتاد اما دلواپسانی هستند که نمی‌گذارند این مسیر نتیجه مثبت بگیرد و از اول مسیر دولت روحانی تخریب را شروع کردند و اجازه نمی‌دهند کشور از روند رشد مثبت برخوردار شود.

او ادامه داد: یادم می‌آید آقای هاشمی وقتی مدرسه‌ای را بنیان گذاشت اسمش را رفاه قرار داد و وقتی که فروشگاه زنجیره‌ای را بنیان کرد باز هم نام آن را رفاه انتخاب کرد. لذا آیت‌الله هاشمی به رفاه مردم تاکید داشت و امیدوارم در دولت آقای روحانی هم این اتفاق بیافتد .

هاشمی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: در فضای انتخابات قرار گرفتیم لازم است نظر آیت‌الله هاشمی را که نسبت به حضور آقای روحانی مثبت بود بدانیم ایشان می‌گفتند روحانی باید نتیجه کار خود را بگیرد و ما و ایشان به ادامه دولت روحانی معتقدیم و امیدواریم مسیری پیش آید که کشور در مسیر توسعه پیشرفت قرار گیرد.

هاشمی روحانی آیت‌الله توسعه نتیجه خوشبختانه تخریب ادامه انتخابات بگیرد برطرف مساله اتفاق بنیان افتاد اینکه تاکید پیشرفت پنهان اجازه نمی‌گذارند دلواپسانی گرفتند نمی‌دهند برخوردار اشاره مسائل افزود دادند