برگزیده ها
روحانی: به مردم دروغ نگفته و نمی گوییم/برخی معتقدند باید حکومت کنند و مردم گوش دهند

مازندمجلس: سیاست > دولت - رئیس جمهور، مردم را در فکر و نگاه دولت تدبیر و امید صاحب کشور دانست و گفت: اساس کار ما صداقت و شفافیت است و هیچ گاه به مردم دروغ نگفته و نمی‎گوییم.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حجت‌السلام حسن روحانی در مراسم آغاز تولید انبوه خودروهای دنا پلاس و پژو 2008 افزود: اساس کار ما بر مبنای صداقت و شفافیت است، اگر جایی اشتباه کنیم از مردم عذرخواهی خواهیم کرد.

اهم اظهارات ریاست جمهور را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛

*زبان ما دچار لکنت برای عذرخواهی و بیان حقایق نمی شود و آنچه واقعیت است را به مردم می گوییم چرا که مهم است و همه چیز به این موضوع برمی گردد.

*عده ای معتقد نیستند که کشور مال مردم است و ملت صاحب کشور هستند. معتقدند ما باید حکومت کنیم و مردم باید حرف ما را گوش کنند و راهی که ما می گوییم باید انتخاب کنند.

*مردم تنها در برابر یک قدرت تسلیم هستند و آن قدرت خداوند است و بعد از فرمان حق که پیامبر(ص) هم به فرمان خداوند است، همه باید تابع خواست مردم باشیم چرا که کشور مال مردم است.

*اگر قبول و باور کردیم، پشت سر آن همه چیز درست می شود، اگر گفتیم مردم تشریفاتی هستند و از آنها خواهش می کنیم موقع انتخابات بیایند و رای بدهند و تا دو سال و یا چهار سال دیگر کاری با آنها نداشته باشیم، با این تفکر به جایی نمی رسیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

27212

گوییم فرمان باشیم خداوند حکومت معتقدند روحانی عذرخواهی