برگزیده ها
دکتر روحانی با اختلاف معنادار پیروز انتخابات است/ شعارهای مخالفان روحانی  تکراری است و برای مردم جذبه ای ندارد

مازندمجلس: مشاور و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران،گفت: آقای قالیباف با آن کارنامه و پرونده ای که دارد به نظر می رسد راه به جایی نخواهند برد. آقای رئیسی در حال حاضر در سایه حرکت می کند که چندان مورد انتقاد واقع نشود. اما شعارهایشان تکراری است که برای مردم جاذبه ای ندارد چرا که این شعارها یکبار در دولت قبل عملی پیاده شده و و نتیجه ی آن هم این وضعیت نابسامان است که دولت از آن به عنوان آوار برداری یاد می کند

مازندمجلس: دکتر رضا ستاری مشاور رییس ستاد استان و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران اظهار کرد: ما به عنوان فعالان سیاسی به خاطر تعهدی که به جامعه و اجتماع خود داریم باید گزینه هایی را انتخاب و از آن ها حمایت کنیم که در مسیر ارتقای حیات اجتماعی بتوانند چند قدمی مملکت را به پیش ببرند.

وی، افزود: در انتخابات دوره ی قبل با حمایت اصلاح طلب ها و تعدادی از عقلای جناح راست (مثل آقایان ناطق نوری) که دکتر روحانی را همراهی کردند، ایشان توانست چند قدم کارها را جلو ببرد.

مشاور و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران، تصریح کرد: دکتر روحانی در حال حاضر در نیمه ی راه هست و ما باید کار نیمه را به پایان ببریم به شکلی که مملکت پس از 4 سال آینده به یک وضعیت تثبیت شده برسد.

ستاری، ادامه داد: امیدواریم که آقای روحانی در این دوره با رای بالا انتخاب شوند تا کارها را با قاطعیت بیشتری انجام دهند و حمایت اجتماعی بیشتری برای پیشبرد اهداف جنبش دموکراسی خواهی در ایران داشته باشند.

مشاور و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران، با بیان اینکه دکتر روحانی و آقای رئیسی رقیب هستند، گفت: آقای قالیباف با آن کارنامه و پرونده ای که دارد به نظر می رسد راه به جایی نخواهند برد. آقای رئیسی در حال حاضر در سایه حرکت می کند که چندان مورد انتقاد واقع نشود. اما شعارهایشان تکراری است که برای مردم جاذبه ای ندارد، چرا که این شعارها یکبار در دولت قبل عملی پیاده شده و و نتیجه ی آن هم این وضعیت نابسامان است که دولت از آن به عنوان آوار برداری یاد می کند و تلاش دارد به هر نحوی آن را رفع کند ولی نیازمند روندی طولانی که و زمان زیاد است. چون کاری کرداه ند که تا 20 سال هم کار شود، باز هم افاقه نخواهد کرد.

ستاری تصریح کرد: انشاالله که در دولت بعدی با تغییراتی که در کابینه ی دکتر روحانی رخ می دهد، اتفاقات خوبی می افتد و ما از این وضعیت نابهنجاری که در آن دست و پا می زنیم، خارج می شویم.

وی، درباره پیروز انتخایات، بیان کرد: بر اساس داده های فعلی و وضعیت موجود، پیروز انتخابات با اختلاف معناداری دکتر روحانی است. اما باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد که ممکن است موجب بالا رفتن آرای روحانی و یا هم موجب ریزش آرای وی شود. اگر بخش خاموش و خاکستری آرا فعال شوند، پیروزی دکتر روحانی قطعی خواهد بود.

مشاور و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران، در پایان خطاب به تحریم کنندگان انتخابات، بیان کرد: تحریم کردن هم نوعی انتخاب سیاسی و ایستادن در کنار کسانی که  می خواهند تنور انتخابات داغ نشود تا با رای کم ، اما سازمان یافته و کم و بیش ثابت خود به پیروزی برسند. من امیدوارم این آگاهی بخشی صورت گیرد و آن بخش خاموش را هم با خود همراه کنیم، البته در این مسیر، راهکارهایی که به کار می گیریم بسیار مهم هست.

رضا ستاری مشاور و رئیس کمیته دانشگاهیان استان مازندران استاد دانشگاهع انتخابات ریاست جمهوری