برگزیده ها
دولت قبل از روحانی را فراموش نکردیم

اختصاصی مازندمجلس: تاریخ اتفاقات ریاست جمهوری درایران کم و بیش پستی و بلندی های خاص خودش را داشت . با توجه به نزدیک شدن انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت و اتفاقهای مناظراتی در رسانه ملی حاکی از ورود افرادی به این عرصه شده است که هدفی جز استمرار دولت نهم و دهم را نداشت

اختصاصی مازندمجلس: تاریخ اتفاقات ریاست جمهوری درایران کم و بیش پستی و بلندی های خاص خودش را داشت . با توجه به نزدیک شدن انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت و اتفاقهای مناظراتی در رسانه ملی حاکی از ورود افرادی به این عرصه شده است که هدفی جز استمرار دولت نهم و دهم را نداشت.

و این را هم می دانیم امکان پذیرشدن انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ حاصل ارجحیت مصلحت کل نظام توسط مردم هوشیاردر صحنه بود.

با گذشت تقریبا 4سال از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی و اتفاقهای مهمی که رخ داده است که گفتن جزئیات عملکردهای مهم  دولت روحانی در این مقال نمی گنجد، می توان امیدوار به استمرار حضور روحانی در صحنه ریاست جمهوری بود.

اما آنچه اهمیت به سزایی در روند انتخابات دارد حضور شخصیتهایی است که جای نگرانی  را در انتخاب مردم به خود اختصاص میدهد. با ورود شخصیتی مثل محمدباقر قالیباف که دردسرهای خاص خودش را دارد.

در مناظره انتخابات 96 شاهد تشویش کردن اذهان عمومی این شخص بودیم . از طبقه بندی کردن جامعه به 4درصدی و 96درصدی گرفته تا شعارهای کارهای انجام داده شده توسط خودش در شهرداری تهران و معمای برطرف کردن مشکلات عمومی جامعه اعم از فقر و بیکاری و اشتغال، با توجه به طیف گسترده مشکلات اقتصادی حاکم بر ایران که توسط دولت نهم و دهم تحمیل شده بود.

حال سوال این است که در راستای وعده های انتخاباتی تا چه اندازه می توان اعتماد کرد؟

کسانی که با وعده هایی شبیه وعده های احمدی نژادی وارد عرصه انتخاباتی ریاست جمهوری می شوند، سبب نتایج  ناخوشایندی در عرصه اقتصاد کشور می شوند که بازگشت از رکود اقتصادی را ناگزیر خواهد کرد.

و کسانی که با طبقه بندی کردن جامعه هدفی جز به سخره گرفتن و توهین به شعور ملت ایران را ندارند، برای این منظور استمرار دولت روحانی پایان خیالبافی امثال قالیباف و هدف آنهاست.

و در نهایت اگر فراموش کنیم که روحانی نباشد چه اتفاقاتی را باید تکرار کنیم که نه به صلاح ملت ایران و نه مملکت ایران خواهد بود.

در ذیل به چند نمونه معضل قبل از دولت دکتر حسن روحانی  اشاره گذرا میکنم، تا شاید ناملایمتهای به وجود آمده از دولت روحانی مرتفع گردد و ازروی نادرستی تصمیم نگیریم.

نتیجه بازگشت کسانی که وعده هایی از جنس مدیریت احمدی نژادی دارند.

فراموش_نکنیم

1-   تورم افسار گسیخته

2-  افزایش بیکاری

3 تعطیلی بسیاری از کارگاه ها وکارخانه های تولیدی کشور

4-  کاهش رشد اقتصادی

5- کاهش درامد سرانه کشور

6-  ضعف دیپلماسی خارجی وسیاسی

7- افزایش تحریم های بین المللی

8- تصویب قطعنامه های بین المللی علیه ایران اسلامی

9- کاهش اندوخته های ارزی

10- افزایش نرخ ارز وکاهش ارزش پول ملی کشور

11- کاهش قدرت خرید مردم

12افزایش نارضایتی بین مردم ومسولین

13افزایش رقم اختلاس مالی و بانکی

14عدم توانایی بر کنترل بازارو نرخ ارز

15افزایش تنش وتقابل بین دولت ومردم ومجلس وبالعکس

16افزایش و تنش وتقابل بین سه قوا

17افزایش وتنش بین دولت ورهبری نظام بخاطر وزیر اطلاعات

18افزایش ناهنجاریهای اجتماعی وسیاسی واقتصادی

19عدم توانایی در کنترل بازاروارزکشور

20واردات بی رویه و عدم کنترل ونظارت برآن

21عدم توانایی در اجرای بهتر طرح هدفمندی یارانه ها

22افزایش بی رویه زیرمیزی در سازمان نظام پزشکی وعدم توانایی در برخورد با این پدیده سخیف وزشت در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور.

23عدم اراده کافی در برخورد با معضلات و ناهنجاریهای اجتماعی.

در پایان اگر هوشیارانه به مسائل گفته شده نگاه کنیم پی خواهیم برد که کسی جز دکتر حسن روحانی توانایی جلوگیری رو به افول ملت و مملکت ایران را ندارد.

و از اینجا به دکتر حسن روحانی ابلاغ میداریم که نیمه راهیم بر نمیگردیم.

برای داشتن ایران آباد.

دولت قبل از روحانی را فراموش نکردیم کیان بابایی انتخابات ریاست جمهوری 96 مدیریت احمدی نژادی