برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از توزیع بن کتاب به دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، سازمان‌ها و دستگاه‌ها به میزان ۷۶ میلیارد تومان خبر داد.

مازندمجلس: نمایشگاه کتاب حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به توزیع بن جهت تهیه کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال به ۴ گروه از اقشار مختلف بن کتاب توزیع می‌شود. 
وی افزود: دانشجویان و طلاب، اساتید دانشگاه و حوزه و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، دانش آموزان و همچنین سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله گروه‌هایی هستند که بن کتاب به آن‌ها داده می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص میزان بن در نظر گرفته شده برای دانشجویان و طلاب تصریح کرد: به دانشجویان، طلاب و دانش آموزان ۴۰ درصد از بهای خرید کتاب بن اهدا می‌شود و مابقی مبلغ خرید از سوی خود افراد تأمین می‌شود. 
ناصحی اظهار کرد: اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها نیز از تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب استفاده خواهند کرد ضمن اینکه برای نویسندگان و اهل قلم مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بن درنظر گرفته شده است. 
وی در رابطه رقم بن در نظر گرفته شده برای سازمان‌ها و دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: برای سازمان‌ها و برخی دستگاه‌ها نیز تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است که این تخیف متناسب با هر سازمان و دستگاه متغییر خواهد بود. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که رقم کلی در نظر گرفته شده جهت تهیه بن کتاب در نمایشگاه امسال چقدر است؟، گفت: حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق وزارت ارشاد و حدود ۶۰ میلیارد تومان از سوی سازمان‌ها و سایر دستگاه‌ها برای تامین بن کتاب در نظر گرفته شده است. 
ناصحی در پایان گفت: مدیریت شهری نیز در تأمین بخشی از هزینه‌های تهیه کتاب ورود جدی را داشته است. 
گرفته سازمان‌ها دستگاه‌ها تومان فرهنگی نمایشگاه کمیسیون دانشجویان شورای تهران توزیع میلیارد آموزان تخفیف درصدی دانشگاه‌ها  ناصحی تأمین اظهار هزینه‌های تامین مدیریت میزان اساتید امسال هیئت‌های