برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت:معاون اول رییس جمهور گفت: هزینه ستاد نمی‌کنم، بر روی کمک‌های کسانی که به من لطف داشته‌اند حساب کرده‌ام. اگر لازم باشد باز در مورد جریان اصلاح‌طلب با رهبری حرف می‌زنم.

مازندمجلس:اسحاق جهانگیری در حاشیه هیأت دولت امروز در پاسخ به این سوال که می‌گویندشما پدیده مناظرات هستید اظهار کرد:  بالاخره به صحنه آمده‌ام و باید صحبت‌هایمرا انجام دهم. انتخابات سازوکار خودش را دارد و در همان سازوکار در ارتباط با حضورو یا عدم حضورم تا پایان دوران انتخابات تصمیم‌گیری می‌شود، صبر کنید تا ببینیمشرایط چگونه پیش می‌رود. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نقدی به نحوه برگزاری مناظره اول داشتهیا خیر، گفت: من فکر می‌کنم که زمان‌های دو دقیقه‌ای برای پاسخ دادن به پرسش‌ها کمبود. تا موتور سخن گفتن روشن می‌شد با اتمام زمان دو دقیقه موتور خاموش می‌شد.

جهانگیری همچنین گفت: من آدم آرامی هستم که گوشه‌ای می‌نشینم و درچارچوب برنامه‌ها و آینده‌نگری صحبت می‌کنم. دیگران هم اگر در همین چارچوب صحبتکنند من نقد می‌کنم و صحبتم را می‌کنم، اما اگر به حاشیه رفتند و به قول معروف بهجاده خاکی زدند من هم همانطور جوابشان را می‌دهم.

جهانگیری خطاب به خبرنگاری که پرسید رنگ انتخاباتی‌تان چیست؟ گفت کهرنگ انتخاباتی من بی‌رنگ است و رنگ انتخاباتی ندارم.

وی در پاسخ به خبرنگار دیگری که از هزینه‌های انتخاباتی‌اش سوال کردهبود گفت: هزینه انتخاباتی من صفر است. من از امکان صداوسیما برای برنامه‌هایماستفاده کرده‌ام و فکر می‌کنم که دوستان علاقه‌مند در فضای مجازی به اندازه کافیزحمت کشیده‌اند. هیچ ستادی تشکیل نداده‌ام.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط باانتخاب حسین مرعشی به عنوان رییس ستاد انتخاباتش گفت: وزارت کشور تأکید داشت کهفردی به عنوان رییس ستاد برای انجام امور تشریفاتی معرفی کنم. از همین رو شخصی رابه آنها معرفی کردم.

وی در ارتباط با سازندگان فیلم مستندش نیز یادآور شد: آقای توکلی وخانم طاهرپور سازندگان فیلم مستند من هستند.

جهانگیری در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: شما به سابقه کاری من نگاهکنید، همواره در هر کاری جدی‌تر از کار قبلی بوده‌ام. من در کار آدم جدی هستم یابه کاری وارد نمی‌شوم یا اگر وارد شدم به طور جدی تمام توان خود را برای پیشبرد آنکار با صحبت‌کردن و از طریق چارچوب‌هایی که قبول دارم پیش می‌برم.

این خبر تکمیل می شود ...

29219

 

می‌کنم جهانگیری انتخاباتی انتخابات ارتباط عنوان معرفی سازندگان دیگری می‌دهم حاشیه موتور می‌شد سازوکار