برگزیده ها
«بیست و یک روز بعد» نیمه دوم تابستان به سینماها می آید
مازندمجلس: سید محمدرضا خردمندان از اکران فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در نیمه دوم تابستان خبر داد.

به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته بلند سینمایی سید محمدرضا خردمندان است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

خردمندان در خصوص اکران این فیلم به خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «این فیلم که در حضور جشنواره در حدود ۱۰۰ دقیقه بود برای اکران عمومی کوتاه و ۹۰ دقیقه شده است.»

وی ادامه داد: «پخش این فیلم را حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بر عهده دارد.»

این کارگردان خاطرنشان کرد: «همچنین «بیست و یک روز بعد» را برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده خواهیم کرد. به علاوه اینکه قرار است به یک سری از جشنواره های بین المللی نیز فرستاده شود.»

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینمای کشور، نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد.

حمیدرضا آذرنگ که در این فیلم نقش صاحب یک گیم نت را بازی می کند، درباره نقش خود گفته: «آنقدر فیلمنامه این کار به نظرم جالب و هیجان انگیز آمد که در زمان انتخاب، برای اولین بار میزان نقش برایم در اولویت قرار نداشت. فیلمنامه این فیلم آنقدر خوب بود که دوست داشتم در این کار حتی در نقشی کوتاه حضور داشته باشم و به همین خاطر نقش داریوش را با آغوش باز پذیرفتم.»

«بیست و یک روز بعد» داستان نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیر تدارکات: رسول سیدحاتمی، عکاس: نوید سجادی حسینی، تصویربردار پشت صحنه: محمد مهدی پور، مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی، محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.
خردمندان محمدرضا سینمایی جشنواره اکران کارگردان داریوش فیلمنامه مویینی سیدمحمدرضا آنقدر مشاور نوجوان دقیقه تابستان کوتاه حمیدرضا آذرنگ قربانی