برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه اعلام شد.

مازندمجلس:

جادهبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به تهران از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) شروع شد و تا ۶ بامداد روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.
محور چالوس - کرج
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز جمعه پانزدهم اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
محور هراز
تردد تمامی تریلر‌ها در محور هراز ممنوع است.تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز (سیزدهم اردیبهشت) و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (چهاردهم و پانردهم اردیبهشت) از محور هراز ممنوع است.
محور فیروزکوه
تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۲ روز جمعه پانزدهم اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه جاده کندوان با بارش باران همراه است.همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری دربعد از ظهر بتدریج ابری و دمای هوا نیز بین ۱۲ تا ۱۸ درجه بالای صفر در نوسان است.هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز صاف تا نیمه ابری در بعداز ظهر بتدریج ابری همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

ممنوع اردیبهشت انواع سوختی چالوس حاملان استثنای تریلر‌ها همراه بتدریج پنجشنبه کوهستانی همچنین وسایل محورهای کندوان ترافیکی تهران امروز نقلیه اعمال پانزدهم