برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- شهردار منطقه ۹ از نصب ۷۰ سازه پرتابل جهت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در سطح منطقه خبر داد.

مازندمجلس: سازه تبلیغاتی به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حمید محسنی اظهار کرد: به منظور حفظ منظر شهری در دروازه غربی پایتخت، سازه‌های تبلیغاتی در میادین مهم و شریان‌های اصلی سطح محدوده نصب شده است.
وی افزود: منطقه ۹ به واسطه حضور فرودگاه مهرآباد و ۱۸ ارگان حساس و مهم دیگر، منطقه‌ای استراتژیک است و وجود این مراکز منطقه را متمایز کرده است.
محسنی تصریح کرد: سال گذشته به موضوع نگهداشت اهمیت بسیار زیادی قایل شدیم و از ابتدای سال در اولویت ما بود و همچنین امسال هم طرح نگهداشت را با جدیت دنبال می‌کنیم و حفظ و ارتقای نمای شهری منطقه در دستور کار است.
وی ادامه داد: به عنوان ورودی پایتخت از سمت غرب است و روزانه حدود ۲ میلیون نفر جمعیت سیال در این منطقه تردد می‌کنند و همواره سعی کردیم تا در سیمای شهری منطقه آشفتگی نداشته باشیم.
شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستیم و سازه‌های پرتابل ظرفیت خوبی است که طرفداران نامزدهای انتخاباتی جهت تبلیغات از آن استفاده کنند و در صورت نیاز بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.
وی به اقدامات زیباسازی سطح منطقه در طرح استقبال از بهار نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح، ۱۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری، نصب ۵ عدد المان نوری و ۱۰ عدد المان حجمی مجسمه، ۵۰ هزار مترمربع آذین بندی پارچه‌ای، ۳۰ هزار مترمربع آذین بندی نوری، ۵۰ هزار متر مربع رنگ آمیزی جداول، ۲۰ هزار متر رنگ آمیزی نرده، ۲۰ هزار مترمربع باتیس و پوشاننده و نصب المان‌های نوروزی را داشتیم.
محسنی اظهار داشت: در میدان آزادی نیز اقدامات ویژه‌ای داشتیم و نصب ۵۰۰ عدد توپ رنگی و ۹ درخت فلزی بصورت مبلمان و همچنین المان‌های نوروزی به شکل زیبایی انجام شد. 
منطقه مترمربع محسنی آمیزی المان المان‌های داشتیم نوروزی اقدامات نگهداشت آزادی انتخابات اظهار پایتخت تبلیغاتی سازه‌های همچنین