برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس‌جمهوری با ایجاد شهرک صنعتی شماره (4) خرم‌آباد در استان لرستان موافقت کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات دولت این تصمیم را به منظور رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان خرم‌آباد و با توجه به وجـود پتانسیل‌های فراوان، منابع‌ مواد معدنی و سنگ‌های تزئینی و بسترهای‌ مناسب در این شهرستان‌ جهت‌ تولید و عرضه‌ انواع محصولات در بخش‌های مختلف اقتصادی اتخاذ کرد.

هیأت وزیران همچنین با توجه به قرار داشتن شهرستان بندرعباس در کنار آب‌های قابل کشتیرانی، برخورداری از امتیاز حمل و نقل دریایی و داشتن صنایع کشتی‌سازی، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجازه داد نسبت به ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی در این شهرستان و جنب صنایع کشتی‌سازی خلیج فارس اقدام نماید.

اساسنامه سازمان بیمه سلامت اصلاح شد

دولت به منظور ساماندهی به موقع سازمان بیمه سلامت و ایجاد زمینه‌های تسریع در تحقق اهداف این سازمان، با پیشنهاد اصلاح اساسنامه سازمان بیمه سلامت موافقت کرد.

شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی قرار گرفت

هیأت وزیران با توجه به نقش کلیدی شبکه فرودگاهی و راه‌های هوایی در تأمین امنیت ملی کشور و نیز تکلیف بین‌المللی کشور نسبت به تأمین و ارائه خدمات حمل و نقل هوایی به مردم، مصوب کرد شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی غیرقابل واگذاری قرار گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه عضو هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شد

دولت به منظور بهره‌گیری از سازمان برنامه و بودجه کشور در حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران افتخارآفرین دفاع مقدس و توسعه مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌ها، با عضویت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موافقت کرد.

29214

صنایع هوایی برنامه منظور سلامت بودجه شهرستان ایجاد ارزش‌های شرکت‌های دولتی ناوبری بنیاد تأمین امنای اصلاح دریایی داشتن وزیران کشتی‌سازی صنعتی موافقت اساسنامه تخصصی فرودگاه‌ها