برگزیده ها
صالحی‌امیری به نامزدها؛ فریب و تزویر بین مردم خریدار ندارد

مازندمجلس: سیاست > دولت - عضو کابینه دولت یازدهم گفت: مردم به خوبی مسائل را تشخیص می‌دهند، ما با جامعه آگاه، فرهیخته و تیزبین مواجه هستیم، کار فریب و تزویر دیگر در افکار عمومی خریدار ندارد.

مازندمجلس:سیدرضا صالحی امیری در گفتگو با خبرآنلاین درباره اینکهنامزدهای رقیب آقای روحانی روی حوزه اقتصادی متمرکز شده‌ند، از سه برابر کردن یارانهها و پرداخت 250 هزار تومان پول به بیکاران صحبت می کنند و بی توجه به مسائل ودغدغه های فرهنگی کشور هستند، گفت: درباره وضعیت دیگر کاندیداها مطلع نیستم اماآقای روحانی برنامه جامع فرهنگی دارد که در تداوم برنامه فرهنگی دولت یازدهم است.

وی روحانی را عضو مجلس خبرگان رهبری، صاحب قلمدر حوزه فرهنگی و در مجموع شخصیت فرهنگی، روحانی و فقیه خواند و ادامه داد: برنامهتدوین شده فرهنگی آقای روحانی را در مناظره ها خواهیم دید. از اولویت های آقایروحانی در کنار مسائل اقتصادی، توجه به مسائل فرهنگی است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید مسائل فرهنگی را زیرساختمسائل اقتصادی توصیف کرد و تأکید کرد: اگر تأکید بر اجرای برنامه های اقتصادیمقاومتی می کنیم معتقدیم قبل از هر کاری اقتصاد مقاومتی باید در بستر گفتمان سازیفرهنگی شکل بگیرد. اگر بحث سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف را در نظر داریم، این کاردر بستر فرهنگی قابلیت تحقق پیدا می کند بنابراین معتقدیم تا توسعه فرهنگی شکلنگیرد برنامه های توسعه اقتصادی به ثمر نمی رسد.

وی ادامه داد: آشتی با اصحاب فرهنگ و هنر، ایجادثبات و آرامش در فضای فرهنگی، توسعه زیرساخت های فرهنگی، گفتمان سازی فرهنگی درحوزه اقتصاد مقاومتی، توسعه تولیدات فرهنگی در حوزه سینما، تئاتر کتاب و موسیقی وتوجه به نهادهای فرهنگی از جمله برنامه های آقای روحانی است که در زمان مناظرات بهآن برنامه ها اشاره می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک توصیه کلی بههمه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: صداقت، شفافیت، واقع‌گرایی بایدمبنای عمل باشد. مردم به خوبی مسائل را تشخیص می دهند، ما با جامعه آگاه، فرهیختهو تیزبین مواجه هستیم کارهایی که بوی فریب و تزویر بدهند در افکار عمومی خریدار ندارد.

29214

فرهنگی روحانی برنامه مسائل اقتصادی توسعه اقتصاد مقاومتی گفتمان فرهنگ معتقدیم ادامه ندارد خریدار تزویر درباره تأکید