برگزیده ها
نامزدهای انتخاباتی برای کسب آرا تنها به طرح مشکل نپردازند

مازندمجلس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد ساری گفت : نامزدهای انتخاباتی برای کسب آرای مردم آن هم در دوره تبلیغات و اوج رقابت ها تنها به طرح مشکلات و مسائل مردم نپردازند

مازندمجلس: حسن مبینی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود : بیان مشکلات و مسائلی همچون بیکاری ، تورم و مسکن که مردم به وضوح و روزانه با آن رو به رو هستند شاید در زمان تبلیغات انتخاباتی به صورت مقطعی بازخورد داشته باشد و باعث جلب آرای مردم شود ولی شناخت درستی از توانمندی نامزدها در مردم ایجاد می کند . .
وی ادامه داد : در برگزاری انتخابات تنها کسب آرا و یا حضور حداکثری مردم ملاک نیست و باید این حضور را برای انتخابات بعدی تضمین کرد .
این استاد دانشگاه های مازندران گفت : نامزدهای انتخاباتی سعی کنند که با رصد و شناسایی مشکلات و مسائل مردم برنامه های قابل اجرا را در زمان تبلیغات مطرح کنند که بدینگونه در کسب آرای مردم نیز موفق تر خواهند بود .
وی افزود : دوره و زمان تبلیغات فریبنده برای جلب آرای مردم به نفع خود به سر رسیده است و امروز مردم هوشیاتر از گذشته به دنبال افراد با برنامه هستند تا مطالبات خود را پس از حضور بر مسند کار پیگیری کنند .
رئیس دانشگاه پیام نور ساری گفت : هم اکنون نبود برنامه توسط نامزدهای انتخاباتی باعث شده تا مردم در فضای بسته و محدود مجبور به انتخاب شوند که به نوعی 'زدن تیری در تاریکی است ' ، در حالی که می شود با بهره گیری و مشورت از نخبگان ، برنامه هایی با ویژگی ارائه و راهکار رفع مشکلات و مسائل هر جامعه ای ارائه کرد و به نوعی نامزدهای انتخاباتی برنامه محور و رای دهندگان مطالبه گر را پرورش داد و تقویت کرد .
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در مازندران نیز مردم برای انتخاب هفت هزار و 735 عضو شورای شهر و روستا دراین روز پای صندوق های اخذ رای می روند.
درمازندران 2میلیون و242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند .

حسن مبینی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ساری