برگزیده ها

مازندمجلس: ساوه- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با توجه به اینکه علت بسیاری از سوانح جاده ای عدم رعایت سرعت مجاز است، شمار دوربین های کنترل سرعت در جاده های کشور افزایش می یابد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، داود کشاورزیان روز چهارشنبه در بازدید از پروژه احداث شهرک حمل و نقل شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شمار دوربین های کنترل سرعت در جاده های کشور افزایش می یابد، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰۰ دوربین کنترل سرعت در محورهای کشور فعال است و به زودی این میزان به ۸۰۰ دوربین افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط مطلوبی در راستای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل برقرار شده، افزود: افرادی که تقاضای دریافت این تسهیلات را داشته باشند، تا ۳۵۰ میلیون تومان وام با بهره شش تا ۹ درصد به آنان تعلق می گیرد و میزان تسهیلات اعطایی حداقل دو سوم درصد بهای خودروی مورد نظر خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: همچنین رایزنی هایی با شرکت های خودروسازی به منظور همکاری و مساعدت با این متقاضیان داشته ایم که منجر به عقد قرارداد همکاری شده تا رانندگانی که نمی توانند به صورت نقدی خودرو خریداری و جایگزین خودروی فرسوده کنند، به صورت لیزینگی اقدام کنند.

کشاورزیان همچنین با اشاره به لزوم وجود شهرک های حمل و نقل خاطرنشان ساخت: راه اندازی شهرک های حمل و نقل عامل برقراری نظم در مدیریت ناوگان نقلیه و ساماندهی امور در این رابطه است که خوشبختانه این پروژه در ساوه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم به زودی راه اندازی شود.

در این بازدید محمد بهاروند، فرماندار ساوه نیز گفت: برای احداث شهرک حمل و نقل ساوه ۲۵ هکتار زمین واگذار شده که تاکنون ۲۳ واحد احداث شده و دو واحد دیگر نیز به زودی احداث می شود.

معاون استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری فاز اول این شهرک با اعتبار ۸۰۰میلیارد ریال به بهره‌ برداری می‌رسد و برای فاز دوم آن نیز ۲۵ هکتار زمین در نظر گرفته است.

احداث اشاره تسهیلات دوربین افزایش کنترل همچنین معاون خودروی همکاری خاطرنشان هکتار ناوگان اندازی دریافت پروژه بازدید اینکه راهداری کشاورزیان میزان جاده‌ای