برگزیده ها
رونمایی ستاد مهر هشتم در مازندران/ افتتاح ستاد مرکزی در ساری با حضور سخنران کشوری

اختصاصی مازندمجلس: وی، با بیان اینکه در همه شهرها ستاد مهر هشتم راه اندازی شد، گفت: ستادهای شهرستان هایی چون بهشهر، نکا، آمل، بابل، بابلسر و رامسر تشکیل شد و ستاد مرکزی استان، تا شنبه با حضور و سخنرانی شخصیت های کشوری در ساری افتتاح خواهد شد

مازندمجلس: در سلسله گفت و گوهای اختصاصی مازندمجلس، این بار در دفتر موثق، میزبان بهرام احمدی دبیرکل مجمع دانشجویان و دانش‌آموختگان آزاد اندیش مازندران (مدام) بودیم که اخیرا به ریاست ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران انتخاب شد. وی همچنین عضو شورای مرکزی اصولگرایان مازندران و از فعالان حزبی و ستادی مازندران است که تعامل خوبی با رسانه های هر دو جناح دارد. گفت و گوی کوتاه ما با آقای احمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری را با هم می خوانیم:

احمدی از رونمایی ستاد مهر هشتم در راستای حمایت از حجت الاسلام رئیسی خبر داد.

وی، با بیان اینکه در همه شهرها ستاد مهر هشتم راه اندازی شد، گفت: ستادهای شهرستان هایی چون بهشهر، نکا، آمل، بابل، بابلسر و رامسر تشکیل شد و ستاد مرکزی استان، تا شنبه با حضور و سخنرانی شخصیت های کشوری در ساری افتتاح خواهد شد.

رئیس ستاد مهر هشتم در مازندران، با بیان اینکه انتخابات یك حادثه گذرا نیست، بلكه یك حادثه اثر گذار است، گفت: پیشرفت و یا پسرفت كشور به نوع انتخاب مردم وابسته است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان، تصریح کرد: ما با وام گرفتن ازفرمایشات مقام معظم رهبری که بیان داشتند «انقلاب اسلامی، یك انقلاب الهی است و پایه ی اصلی آن مردم اند» معتقد هستم که حضور مردم در انتخابات  بهترین راه نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی است.

 احمدی، ادامه داد: انتخابات به فرموده رهبری، عَلَم (پرچم) است، بنابراین حرمت عَلَم باید حفظ شود و پرچم نیز همواره باید برافراشته بماند. حرمت این پرچم به حضور گسترده مردم وامانت داری مسئوولان وابسته است.

وی، با بیان اینکه شاخص ما در انتخابات، مقام ولایت است، گفت: ایشان قطب نمای ماست و در انتخاب افراد باید این شاخص را معیار قرار دهیم و بدون كمترین زاویه با این قطب نما انتخاب و اقدام نماییم.

رئیس ستاد مهر هشتم، تاکید کرد: در این برحه حساس از زمان، و با عنایت به موقعیت بحرانی منطقه باید موقعیت حساس موجود را درک نماییم هرچند احساس کنند که تمام مطالبات آن ها توسط کاندیداهای موجود نمایندگی نشود اما بدانیم که اکنون با دولتی طرف هستیم که در فکر برجام های 2و3و... هست و این به نفع نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران نیست.که نگاه به این موضوع حساسیت انتخاب اصلح را بیشتر می کند.

احمدی، در پایان، بیان کرد: در شرایطی که دشمن چشم طمع به تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته است شرکت آحاد مردم در انتخابات علاوه بر پیام استقامت و آرمان طلبی ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان خارجی و مزدوران داخلی آنان خواهد بود. لذا با توجه به تغییر در وضع موجود بر خودمان واجب دانستیم که با توکل به خداوند متعال و با استعانت از ولی نعمت مان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و همراهی مردم انقلابی بصیر و فهیم مازندران قدمی هرچند کوچک در حمایت فرزند خلف و صالح مقام معظم رهبری حضرت حجه الاسلام رئیسی در ستاد مهر هشتم برداریم ان شاء الله.

بهرام احمدی دبیرکل مجمع دانشجویان و دانش‌آموختگان آزاد اندیش مازندران (مدام) عضو شورای مرکزی اصولگرایان مازندران رئیس ستاد مهر هشتم در مازندران