برگزیده ها
مازندمجلس: یکی از مقامات کاخ‌ سفید که نخواست نامش فاش شود با اشاره به سفر «محمود عباس» به آمریکا اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور این کشور قصد دارد در دیدار با رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین از وی بخواهد تا مستمری خانواده‌ های فلسطینیانِ دربند رژیم اشغالگر قدس را قطع کند.
به گزارش مهر، یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌ جمهور این کشور قصد دارد در دیدار با رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین از وی بخواهد مستمری خانواده‌ های دربند فلسطینی را قطع کند.

به گزارش رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، یکی از مقامات کاخ‌ سفید که نخواست نامش فاش شود با اشاره به سفر «محمود عباس» به آمریکا اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور این کشور قصد دارد در دیدار با رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین از وی بخواهد تا مستمری خانواده‌ های فلسطینیانِ دربند رژیم اشغالگر قدس را قطع کند.

این در حالیست که رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته برای دیدار با مقامات آمریکایی عازم واشنگتن شد و قرار است در دیدار با رئیس جمهمور آمریکا در کاخ سفید پیرامون موضوع به اصطلاح صلح خاورمیانه با وی به رایزنی بپردازد.

برخی منابع روز گذشته اعلام کرده بودند که عباس در این دیدار درباره به خطر افتادن فرایند موسوم به دو کشور به ترامپ هشدار خواهد داد.
رئیس‌ دیدار ترامپ خودگردان فلسطین مقامات تشکیلات اعلام خانواده‌ دربند مستمری بخواهد جمهور آمریکا اشغالگر گزارش گذشته اشاره فلسطینیانِ نخواست محمود دونالد