برگزیده ها
مازندمجلس: وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: تمام اسناد و مدارک در خصوص ادعای کذب واردات کالای قاچاق تهیه و تقدیم مراجع قضایی شد و امروز نیز قرار بود تمام این اسناد در صدا و سیما نمایش داده شود که تا الان این اتفاق نیافتاده است.

صالحی امیری عصر امروز در جلسه افتتاحیه ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در در این باره اظهار کرد: هفته پیش کلانتری لواسانات با حکم قضایی با ورود به خانه وزیر آموزش و پرورش، سه هزار و دویست دست لباس کودک را ضبط می‌کند که گویا متعلق به دختر وزیر آموزش و پرورش بوده است.

آقای دانش آشتیانی و دخترشان به دادگاه می‌روند و می‌گویند که این کالا مربوط به شرکت دختر ایشان است که نمایندگی پوشاک در کشور دارد و گمرک بابت این کالا که 220 میلیون تومان ارزش دارد، 120 میلیون تومان عوارض گرفته است و اسناد آن را به قاضی و کلانتری ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد:‌ اما با این حال به مدت پنج روز این پرونده در کلانتری مسکوت مانده و بعد از آن معاون قوه قضاییه اظهار می‌کند که در خانه یکی از وزرا کالای قاچاق ضبط شده و در حال بررسی است. قاضی پرونده این پرونده را از طریق تعزیرات و رییس کلانتری لواسانات و قاضی مربوطه  دریافت و به گمرک مراجعه می‌کنند و گمرک نیز می‌گوید که این یکی از پاک‌ترین پرونده‌های ما بوده است که هیچ ابهام و خللی در آن وارد نیست و در نهایت قاضی پرونده نیز حکم اعلام برائت صادر می‌کند.
وی تصریح کرد: هیچ نهاد قضایی و حتی کلانتری حاضر نیست این را بگوید تا زمانی که یکی از کاندیداها در روزهای گذشته از این ابزار استفاده می‌کند و می‌گوید اگر من بودم این وزیر را عزل می‌کردم.
کلانتری پرونده می‌کند اسناد قضایی کالای قاچاق می‌گوید میلیون تومان پرورش ارشاد امروز اظهار واردات لواسانات آموزش