برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی کرامت انسانی را به جامعه برگرداند و اقتصاد ورشکسته کشور را با دشواری در مسیر بازسازی قرار داد.

مازندمجلس: سهیلا جلودارزاده شامگاه چهارشنبه در دیدار با کارگران و صنعتگران فارس در ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شیراز افزود: با تلاش های صورت گرفته در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید، امروز می‌توانیم راجع به شفافیت قانون صحبت کنیم و از هیچ موضوعی هراس نداریم و در چنین فضایی است که افراد خانه نشین دوباره در حال برگشت به عرصه هستند.

  عضو شورای مرکزی خانه کارگر گفت: مردم ایران با رای هوشمندانه خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اجازه نخواهند داد که چشم انداز ایران فردا، کره شمالی امروز باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفـت : ما وارث افرادی هستیم که مسئولیت سخت در دولت را قبول کرده و در مقابل ناملایمتی‌ها سکوت کرده اند اما نهادی مانند صدا و سیما که از پول مردم این مملکت استفاده می کند، حتی کلمه ای از عملکرد آنها یاد نمی‌کند.

جلودارزاده با تصریح بر اینکه ما عادت کرده ایم و میراث چنین عزیزانی را به دوش می کشیم، گفت: جمع شده‌ایم تا با حول و قوه الهی الهی از میراث خودمان دفاع کنیم و در این مسیر افتخار می کنیم که هر کجا اسم از عدالت، آزادی، حق و اصلاحات به میان آید، حاضر می شویم.

نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، احساس آزادی و بیان آزادانه انتقادات را در مقطع کنونی از دولت جمهوری اسلامی یک نعمت گرانقدر خواند و افزود: اندیشه ای که ما را به دور هم جمع کرده، اندیشه اصلاحات به معنای صلح، برقراری و شفافیت قانون و رفع تبعیض است.

مسعود رضایی افزود: در اندیشه اصلاح طلبانه، هدف بیداری و آگاهی است و ما معتقدیم که مردم باید آزادانه و به دور از حذف اقلیت ها دست به گزینش اصلح بزنند.

وی با بیان این که تصمیم به تداوم حرکت دولت تدبیر و امید گرفته ایم، اظهار کرد: برگشت به عقب را هرگز انتخاب نخواهیم کرد و با رای مجدد به دکتر روحانی، راه گسترش اندیشه اصلاحات و توسعه یکپارچه را در پیش خواهیم گرفت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
اسلامی اندیشه انتخابات اصلاحات روحانی شورای افزود آزادی میراث شیراز آزادانه جلودارزاده جمهوری نماینده قانون شفافیت برگشت تدبیر اردیبهشت گرفته امروز