برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم ارومیه در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی گفت: چهار سال قبل به روحانی رای دادیم تا با دنیا تعامل برقرار کند و این دولت به یقین دولت تعامل است.

مازندمجلس:  شهربانو امانی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آبادان با اشاره به توافق برجام گفت: در انتخابات گذشته به روحانی رای دادیم تا با دنیا تعامل برقرار کنیم که نتیجه آن به دست آوردن برجام بود و اکنون باید چهار سال دیگر به وی فرصت داد تا نتیجه برجام را ببینیم.

وی تصریح کرد: خرابی هایی در دولت نهم و دهم بر کشور حکمفرما شد که کار دولت روحانی را در چهار سال نخست سخت کرد و باید چهار سال دیگر به روحانی وقت داد تا اصلاحات را انجام دهد.

نماینده پیشین مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:روحانی یکی از با تجربه ‌ترین سیاسیون کشور به حساب می ‌آید زیرا در دستگاه ‌های اجرایی و سیاسی مانند شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اکنون در کسوت ریاست جمهوری مسئولیت داشته و دارد.

وی روحانی را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دانست و افزود: 29 اردیبهشت برگ سبز دیگری در تاریخ سیاسی معاصر ایران عزیز ورق می خورد تا جهانیان شگفت زده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود باانتقاد از عملکرد دولت پیشین گفت: واقعیت این است که اخلاق و فرهنگ عمومی به خصوص در حوزه سیاست وضع نابسامان دارد و متاسفانه اقدامات رئیس دولت ‌های نهم و دهم باعث بی‌ اخلاقی‎ های امروز در کشور است.

وی بد اخلاقی و توهین را ناشی از ناتوانی و ضعف مخالفان دولت دانست و در ادامه افزود: گروه ‌های سیاسی که از پایگاه مردمی و اجتماعی برخوردار نباشند به رویکردهای غیر اخلاقی مانند توهین و فحاشی روی می‌ آورند.

امانی گفت: بداخلاقی ‌ها به جایی رسیده است که به شخص اول اجرایی کشور توهین می‌ کنند و هیچ برخوردی نیز با آنها نمی شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان دژ مقاوم و استوار کشور است و مردم آن جان و زندگی خود را دادند، تصریح کرد: مردم خوزستان به طور یقین در روز 29 اردیبهشت ماه همانند سایر نقاط ایران انتخابی هوشمندانه خواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
روحانی شورای اسلامی جمهوری اردیبهشت توهین ریاست سیاسی برجام افزود دانست انتخابات اخلاقی خوزستان نتیجه دیگری اکنون تعامل پیشین نماینده اجرایی مانند امانی تصریح