برگزیده ها
با تالیف و بازنویسی «حمیدرضا دیبازر»کتاب روش نوین فراگیری جامع موسیقی با عنوان «هیچ وقت دیر نیست» منتشر شد
مازندمجلس:جلد اول کتاب روش نوین فراگیری جامع موسیقیِ «هیچ‌وقت دیر نیست» اثری به تألیف «حمیدرضا دیبازر»، از سوی انتشارات «ماهور» منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «حمیدرضا دیبازر» آهنگساز، نوازنده و موزیسین سرشناس موسیقی کشورمان، اثر مکتوب تازه اش را تحت عنوان «هیچ وقت دیر نیست»، راهی بازار فرهنگی و هنری کشور کرد.

وی درباره این اثر عنوان می کند: «یکی از نیازهای اصلی هنرجویان علاقه‌مند و پویای موسیقی، در دست‌داشتن برنامه آموزشی این است که در عین متناسب‌بودن با شرایط فرهنگی هر کشور، بر اساس آثار ساخته‌شده در دوره‌های مختلف تاریخ موسیقی (که با دیدگاه‌های زیباشناختی گوناگون و در محیط‌ها و فضاهایی متفاوت ازنظر فرهنگی و جغرافیایی تالیف شده‌اند) طراحی‌شده ‌باشد. در راستای پاسخ به این نیاز و با مرور منابع موجود در آموزش پیانو (مانند بِیر، جان تامسُن و غیره)، آهنگسازی (مثل کتاب‌های هاوارد، تُخ، شوئِنبِرگ و غیره)، تئوری موسیقی (پرویز منصوری، مصطفی کمال پورتراب) و سلفژ (پُتزُلی و غیره) سنجش کارآیی و تحلیل کاستی‌های هرکدام درصدد رفع خلا‌های موجود در هریک و ارائه‌ی مطالب مفیدشان در یک مجموعه برآمدم. در این راستا مجموعه‌ی دنیای کوچک اثر بِلا بارتُک به‌عنوان بخشی از مجموعه «هیچ‌وقت دیر نیست» در آغاز این شیوه نوین آموزش موسیقی قرار دارد.»

شایان ذکر است که دو اثر شنیداری «جزیره پرواز» و «بوم» از ساخته های «حمیدرضا دیبازر»، استاد دانشگاه، آهنگساز و دبیر اولین جشنواره موسیقی دانشجویی می باشند. از این آهنگساز، آثار موسیقی فیلم، کنسرت های متعدد و فعالیت های اجرایی دیگری نیز به ثبت رسیده است.

موسیقی دیبازر حمیدرضا فرهنگی آهنگساز تالیف عنوان آموزش مجموعه موجود بازنویسی هیچ‌وقت فراگیری منتشر