برگزیده ها
سوال کاربران خبرآنلاین از قالیباف: تعهدت به برجام را باور کنیم یا بیلبوردهای تخریبی ضدبرجام را؟

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - محمدباقر قالیباف از نگاه جدید خود به برجام رونمایی کرد که واکنش برخی کاربران خبرآنلاین را در پی داشت. آنها خواستار رفع تناقض میان عملکرد گذشته با رفتار انتخاباتی امروز آقای شهردار شدند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در برنامه تلویزیونی شب گذشته شبکه خبر درباره نوع نگاهش به برجام گفت: برجام یک تعهدنامه و قرارداد بین ایران و کشورهای دیگر است. هیچ دولتی نمی تواند بگوید آن را قبول ندارد. همه ما به آن متعهد هستیم و طرف مقابل هم باید به آن متعهد باشد. {شرح کامل سخنان وی را اینجا بخوانید}

کاربرهای خبرآنلاین بیش از 40 کامنت برای این خبر نوشتند. در این میان برخی کاربران خواستار شفاف سازی و رفع تناقض عملکرد دیروز وی با ادعای کلامی این روزهای شهردار تهران شدند.

اما سوال اصلی آنها که چندین بار تکرار شد؛ این بود که چرا در زمان گفت‎وگوهای ایران و 1+5 بنرهای ضدمذاکره روی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران نصب می‎شد اما امروز آقای شهردار از محاسن بالقوه در برجام سخن می‎گوید که نیاز به اجرایی شدن دارد.

کاربری در همین رابطه نوشت: «شهرداری با بنرهاش می گفت نباید برجام اتفاق بیفتد و نباید به آمریکا اعتماد کرد حالا نگران نحوه اجرای برجام شده‎اند؟»

در نظر دیگری هم خطاب به قالیباف آمده بود: «شما توان چیدن میوه برجام را ندارید آقای دکتر فرمانده خلبان عزیز».

باید دید محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیگر برنامه‎های تبلیغاتی خود که از رسانه ملی پخش می شود؛ آیا به این سئوال افکار عمومی پاسخ خواهد داد؟
27214

برجام قالیباف خبرآنلاین تهران تبلیغاتی شهردار نباید محمدباقر بیلبوردهای کاربران متعهد