برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

مازندمجلس: دستگیری سارق به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار مهدی محمودی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغ‌ها در شهرستان قزوین با تشکیل کارگروه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در منزلش دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به سرقت از اموال مردم نظیر کف کش، موتور برق، موتورجوش و.. از مزارع و باغ‌ها با همدستی ۶ سارق دیگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی محل اختفای متهمان در عملیات گسترده موفق به دستگیری آنان شدند تصریح کرد: متهمان در بازجویی انجام شده به ۳۰ فقره سرقت از باغ‌های شهروندان اعتراف کردند.
محمودی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل سارقان، اقلام مسروقه زیادی از جمله موتور برق، موتور جوش، وسایل باغبانی کشف و با شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند. 
موتور استان متهمان شناسایی قزوین اعتراف اینکه تصریح بازجویی اشاره انتظامی محمودی دستگیر مزارع باغ‌ها سارقان تشکیل عملیات