برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- آتش سوزی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در بلوار خلیج فارس، خسارت مالی زیادی را بر جای گذاشت.

مازندمجلس: آتش سوزی به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، صبح امروز آتش سوزی در یک فروشگاه لوازم آرایشی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 
بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۶ به همراه گروه امداد و نجات ۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به بلوار خلیج فارس اعزام شدند.
محمدعلی مددی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: با رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه مشخص شد که یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی به مساحت ۳۰ متر مربع که مملو از اجناس آرایشی، عطر، ادکلن و لوازم بهداشتی بود آتش گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به فروشگاه‌های مجاور بود. 
وی با اشاره به اینکه تلاش مالک فروشگاه برای خاموش کردن آتش سوزی بی نتیجه مانده بود، افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ به منظور ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند. 
افسر آماده منطقه چهار عملیات ادامه داد: آتش نشانان با تلاش فراوان شعله‌های آتش را مهار کردند و از سرایت شعله‌های آتش به فروشگاه‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.مددی در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است.
نشانی شعله‌های حادثه فروشگاه آرایشی لوازم تهران نیروهای عملیات سرایت مجاور خاموش فروشگاه‌های منطقه بلوار نشانان آماده عملیاتی بهداشتی