برگزیده ها
4735 بن کارت خرید کتاب اهل قلم شارژ شد
مازندمجلس: 4735 بن کارت خرید کتاب اهل قلم شارژ شد به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، آن دسته از پديدآورندگانی كه در گذشته بن كارت خريد كتاب از خانه كتاب دريافت كرده‌اند، مبالغ به همان كارت واريز می شود  و آن دسته از اهالی قلمی كه بن كارت خريد كتاب خود را گم يا رمز آن را فراموش كرده اند به  باجه های بانک شهر مستقر در نمايشگاه كتاب مراجعه كنند.

در دست داشتن كارت ملی و كارت اهل قلم برای دريافت «بن كارت های اهل قلم ويژه نمايشگاه بين المللی كتاب» الزامی است. 

مسئوليت دريافت نكردن بن كارت‌های ويژه نمايشگاه بين المللی كتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سايت اهل قلم، متوجه موسسه خانه كتاب نخواهد بود.

پديدآورندگانی كه در ۵ سال اخير در حوزه كتاب بزرگسال، ۲ عنوان كتاب به چاپ رسانده‌اند و آن دسته از پديدآورندگانی كه طی ۵ سال اخير در حوزه كتاب كودک و نوجوان ۳ عنوان كتاب منتشر كرده اند بن كارت خريد كتاب را دريافت خواهند كرد.

پديدآورندگان تمامی كتب درسی، كمک درسی، آموزشی و كمک آموزشی مقاطع مختلف تحصيلی راهنمای درسی، مجموعه تست يا آزمون از مقطع دبستان تا دكترا مشمول اين طرح نخواهند بود و هيچ تسهيلاتی در قالب بن كارت اهل قلم به آنها تعلق نخواهد گرفت.

سي امين نمايشگاه بين المللی كتاب تهران از 13 ارديبهشت‌ماه آغاز شده و تا 23 ارديبهشت ماه در شهر آفتاب با شعار «يک كتاب بيشتر بخوانيم» برپاست.
نمايشگاه دريافت پديدآورندگانی المللی آموزشی عنوان نخواهد