برگزیده ها

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با بیان این که «جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام نمودند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند» ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتوانند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه‌ها قرار داده و درصدد حل آن برآیند.

مازندمجلس:

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار کمیته روحانیون حامی حسن روحانی در استانهای مختلف کشور گفت: انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دموکراسی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت است، آن هم در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می‌افتد تاکید کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

ناطق نوری تاکید کرد: خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

وی همچنین هشدار داد: مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

تاکید واسطه بسیار روحانی رهبری