برگزیده ها
ناطق‌نوری هم حمایت خود از روحانی را اعلام کرد/ مردم نسبت به آمار‌سازی‌ها آگاه باشند

مازندمجلس: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و از مردم خواست که نسبت به آمارسازی و برخی نظرسنجی‌های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و از مردم خواست که نسبت به آمارسازی و برخی نظرسنجی‌های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ناطق نوری در دیدار کمیته روحانیون حامی حسن روحانی در استان‌های مختلف کشور گفت:    انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دموکراسی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

او حضور حداکثری مردم را هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: حضور گسترده در انتخابات در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می‌افتد، نیاز است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مردم همیشه نشان داده‌اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

ناطق نوری ادامه داد:خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

او با بیان اینکه روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام کرد که قصد دارد مشکلات و مسائل خارجی را حل کند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازد، افزود: انشاالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتواند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه ها قرار داده و درصدد حل آن برآید.

ناطق‌نوری تصریح کرد:مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی‌ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی‌های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

روحانی ناطق‌نوری انتخابات باشند مسائل بسیار واسطه مانند منتشر آمارسازی حمایت اعلام نظرسنجی‌های دروغین