برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است.

مازندمجلس:غلامعلی حدادعادل  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالخبرنگاری که از او پرسید آیا اطلاعی از حضور مقام معظم رهبری در روزهای آینده ازنمایشگاه کتاب تهران دارید، گفت: ممکن است آقا از نمایشگاه بازدید کنند، اما من ازبرنامه‌های ایشان اطلاع ندارم. ولی خوشحال می‌شوم که ایشان در نمایشگاه حضور پیداکنند،چون حضور ایشان یک پیام دارد.

او سپس در پاسخ به سوال دیگری درباره امکان کناره گیری یکی از دوکاندیدای ریاست جمهوری لیست جمنا گفت: ممکن است ضرورت داشته باشد هر دو کاندیدا تاپایان انتخابات حضور داشته باشند.

نماینده پیشین مجلس سپس درباره برنامه‌های فرهنگی کاندیداهای ریاست جمهوری افزود:نمی‌دانم آنها آنقدر زد و خرد می‌کنند که آدم نمی‌فهمد برنامه دارند یا نه؟ یکحالت پرتنشی به وجود آمده که بیننده و شنونده کمتر فرصت فکر کردن پیدا می‌کند.

او افزود: گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است و این مساله اقتضایروزگار است. همه هم انتظار دارند که کاندیداها راجع به مسائل اشتغال و تولید صحبتکنند.

27219

 

 

دارند جمهوری انتخابات افزود ریاست نمایشگاه نمی‌فهمد برنامه آنقدر درباره