برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - مهر نوشت: محمدرضا باهنر با بیان اینکه ایجاد ۴ میلیون شغل در ۴ سال امکان‎پذیر است، گفت: شاید جمنا به این نتیجه برسد که هر دو کاندیدای ما یعنی آقای رییسی و آقای قالیباف تا آخر در صحنه بمانند.

مازندمجلس:رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری به نتایج حاصل از نظرسنجی‎های مراکزمعتبر سنجش افکار در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به روند نظرسنجی‌ها و وضعیتآراء کاندیداها، شاید جمنا به این نتیجه برسد که هردو کاندیدای ما یعنی آقای رییسیو آقای قالیباف تا آخر در صحنه بمانند.

باهنر همچنین با انتقاد از برخی سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم اظهارداشت: سیاست دولت در میزان کاهش نرخ تورم در زمان رکود اشتباه است. این کارموجب می شود چرخ همه کارهای مملکت یخ بزند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ازلحاظفنی این حرف که در ۴ سال می‌توان ۴ میلیون شغل ایجاد کرد صحیح است. البته نرخ این میزان اشتغال در سالاول متفاوت از سال‌های بعدی و کمتر باشد اما به‌هرحال با برنامه‌ریزی صحیح در حوزهصنایع مختلف شدنی است.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سؤالی در خصوص افزایش نرخ یارانه‌های نقدی اظهار داشت: در صورت حذف یارانه ۵ دهکبالا می‌توان یارانه گروه‌های پایین‌تر را افزایش داد.

{گفتنی است افزایش نرخ یارانه های نقدی و ایجاد 5میلیون شغل در چهار سال از جمله شعارهای انتخاباتی قالیباف و رییسی است که باهنر تلویحا در سخنانش از آنها حمایت کرد}

باهنر اظهار داشت: موضع رسمی جامعه اسلامی مهندسین حمایت از جبههمردمی نیروهای انقلاب (جمنا) است و از فعالیت‌های کاندیداهای جمنا در تمامی استان‌هاحمایت خواهیم کرد. تا زمانی که جمنا به تصمیم بر سر وحدت یا حضور هر دو کاندیدادرصحنه برسد.

27219

 

 

باهنر افزایش قالیباف یارانه حمایت می‌توان اظهار مهندسین ایجاد جامعه شعارهای پیروان رهبری میزان اسلامی