برگزیده ها
باید در دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم

مازندمجلس: جلایی‌پور تاکید کرد: باید در دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم من دلایلی دارم که چرا باید برای روحانی کار کنیم نه اینکه فقط رای بدهیم.

مازندمجلس: جلایی‌پور تاکید کرد: باید در دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم من دلایلی دارم که چرا باید برای روحانی کار کنیم نه اینکه فقط رای بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا جلایی‌پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه معدن گلستان از حضار درخواست کرد برای آنها صلوات بفرستند.

او ادامه داد: من از شما تشکر می‌کنم. ما تا شب انتخابات باید همین جور باشیم و حضور داشته باشیم. من از الان تشکر خودم را اعلام می‌کنم. این را می‌گوییم چون آخرین تجربه انتخاباتی ما سال ۹۴ بود آنجا تجربه‌ای شد که به آن پرداخته نشده است. آن انتخابات عظیم بود کسانی که رد صلاحیت شده بودند فکر می‌کردند هیچ کسی رای نمی‌دهد اما شما در این انتخابات شرکت کردید و لیست سی نفره رای قاطع آورد.

جلایی پور افزود: مشکل بود که سی نفر در ضرب اول رای بیاورد و بیست سال حداد عادل را در شش کانال هر روز نشان می‌دانند ولی لیست سی نفره رای آورد. چرا اینطور شد؟  مهمترین عامل این بود که کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان تا ساعت آخر کار کرد.

او گفت: اصلاحات و گشایش سیاسی برای رفتن به جلو به مردم نیاز دارد. اگر اتفاقی افتاده محصول این کار بوده لذا مهم است این دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم من دلایلی دارم که چرا باید برای روحانی کار کنیم نه اینکه فقط رای بدهیم من ده دلیل دارم اول اینکه یکی از معضلات کشور اقتصادی است با مساله اقتصاد مردم که نمی‌شود بازی کرد. من به این دلیل برای روحانی کار می‌کنم که اقتصاد را ابزار سیاسی نکرده است.

ادامه دارد...

جلایی‌پور سیاسی می‌کنم انتخابات اینکه روحانی مانده ساعت‌ها استفاده اقتصاد باشیم انتخاباتی بدهیم دلایلی ادامه