برگزیده ها
شاه‌بیت عملکرد روحانی زنده نگه داشتن امید در دل جوانان است

مازندمجلس: وزیر علوم دولت روحانی تاکید کرد: شاه بیت عملکرد روحانی زنده نگه داشتن امید در دل جوانان است.

مازندمجلس: وزیر علوم دولت روحانی تاکید کرد: شاه بیت عملکرد روحانی زنده نگه داشتن امید در دل جوانان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رضا فرجی دانا در همایش تغییرات ملموس عنوان کرد:‌ خود را در مقابل شور شما کوچک و حقیر می‌دانم اگر بخواهیم به کارهای دولت یازدهم اشاره کنیم شاید عده‌ای سیاست خارجی و برقراری ارتباط با دنیا را یکی از بزرگترین کارهای دولت بدانند. تدبیر روحانی قفل‌های زده شده بر در ارتباط جهانی ایران را گشود و خطر جنگ را از سر این مرز و بوم دور کرد.

او افزود: مطمئنا این دستاورد قابل توجهی است در کنار این دستاورد دستاوردهای اقتصادی دولت مهار تورم چهل و پنج درصدی و رشد اقتصادی منهای ۵.۶ را به حدود ۸ درصد رساندند. کار دولت بزرگ بوده اما از دید این حقیر وقتی با شما جوانان آینده صحبت می‌کنم شاه بیت عملکرد روحانی زنده نگه داشتن امید در دل جوانان است.

فرجی‌دانا یادآور شد: تاکید ایشان به اینکه جوانان در فضای امید باشند یکی از مشکل گشاترین کلیدهایی است که روحانی برای شکست قفل‌های چندین ساله بر در فرهنگ و اقتصاد دست یافت. اگر امید به اصلاحات در دل جوانان است از این دولت است. من در وزارت علوم با جوانان معترض مواجه می‌شدم دوستان از ابزار خوشحالی من تعجب می‌کردند من می‌گفتم این جوانان امید به ایران بهتر دارند. از دید من بسیاری از کارهای دوات یازدهم قابل ذکر است طرح تحول سلامت برای اقشار ضعیف مهم است ولی موضوع زنده نگه داشتن امید در دل جوانان که بمانند و ایران را از خود بدانند و خود را از ایران بدانند بزرگترین دستاورد روحانی است.

ادامه دارد...

جوانان روحانی داشتن کارهای بدانند دستاورد عملکرد بزرگترین ارتباط اقتصادی قفل‌های تاکید همایش تغییرات ملموس فرجی‌دانا یازدهم