برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، پیش بینی می‌شود افزایش کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی در ابتدای ماه مبارک رمضان اجرایی شود.

مازندمجلس: تاکسی ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: با توجه به در پیش بین بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، وزارت کشور و فرمانداری تهران درگیر مسائل انتخابات بوده و به همین خاطر تصمیم گیری نهایی در رابطه با افزایش کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی افزود: در این شرایط، پیش بینی می‌شود اگر قرار به افزایش کرایه‌ها باشد، این کار از ابتدای ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعتراض مجدد فرمانداری به بحث افزایش کرایه‌ها اظهارکرد: با وجود پاسخ شورای شهر تهران به اعتراض اولیه فرمانداری در رابطه با افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در بخش مترو، اتوبوس و تاکسی فرمانداری بار دیگر نسبت به نظر اعضای شورای شهر اعتراض کرده است.
قناعتی ادامه داد: اعتراض فرمانداری به شورای حل اختلاف ارسال شده و در این شورا در رابطه با افزایش کرایه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.
وی در خصوص زمان شورای حل اختلاف برای اعلام نظر در رابطه با افزایش کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: پس از اعتراض فرمانداری، شورای حل اختلاف به مدت ۲۰ روز کاری فرصت دارد نسبت به اعتراض پاسخ دهد و اگر این تایید در مدت زمان ۲۰ روزه صورت نگیرد، مصوبه شورای شهر قابلیت اجرا داشته و این به معنای تایید مصوبه شورا لحاظ می‌شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه " مصوبه شورای شهر برای اجرا به شهرداری ارسال خواهد شد" اذعان کرد: در صورتی که پاسخی به اعتراض فرمانداری داده نشود، مصوبه شورای شهر برای اجرا به شهرداری ارسال خواهد شد.
شورای اعتراض فرمانداری افزایش تهران کرایه‌های رابطه عمومی مصوبه اختلاف ارسال کرایه‌ها وسایل انتخابات تایید ابتدای شهرداری قناعتی اسلامی رمضان رئیسه تصمیم