برگزیده ها

مازندمجلس: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در یادداشتی از رویکرد جدید قالیباف در انتخابات انتقاد کرد.

مازندمجلس: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در یادداشتی از رویکرد جدید قالیباف در انتخابات انتقاد کرد.
متن کامل یادداشت قاضی زاده در زیر آمده است:
 دوستانه با محمدباقر قالیباف برادر قالیباف! بار دیگر به میدان سیاست آمده‌اید؛ آن هم با ادبیات و رفتاری متفاوت. شیوه‌ای که در مرام اهل تقوی جایی ندارد و طعم تلخ خسارت‌های مادی و معنوی چنین رفتاری، نه برای ۸ سال، که به درازای یک تاریخ بر جانمان نشسته و سرمایه‌هایی ارزشمند را از کشور و مردم ربوده است!
برادر محترم! شما در برنامه‌های تبلیغاتی گفته‌اید: اینکه بعضی از وزرا لیست اموال خود را اعلام نمی‌کنند، احتمالا به این دلیل است که از مردم خجالت می‌کشند.
روز چهارشنبه این هفته در جلسه هیات وزیران از صحت و سقم این ادعا سوال کردم. دکترجهانگیری گفتند "چندماه پیش که جناب آقای اژه‌ای طی مصاحبه‌ای اعلام کردند دو نفر از اعضای دولت هنوز لیست دارایی‌های خود را اعلام نکرده‌اند با ایشان تماس گرفتم. بعد از دو روز مشخص شد که یک نفر کپی یک سند و دیگری شماره حساب فرزندش را اعلام نکرده است که همان زمان به آنها گفتم اقدام کنند."
برادر عزیز! شما که نیک می‌دانید، ما صرفا به دلیل اعتقاد و برای کمک به نظام و دفع خطر از ملت و کشور وارد این معرکه شده‌ایم؛ پس چگونه چنین بی‌محابا به ما تهمت می‌زنید؟ چگونه در برابر چشمان مردم، رییس جمهور شرعی و قانونی کشور را که بعد از رهبری نماد اقتدار این ملت است، بی‌عقل و بی‌صداقت خطاب می‌کنید؟ و بسیاری مطالب دیگر که هنوز باورم نمی‌شود از شما شنیده‌ام!
چنین رفتاری برای کسب مقامی دنیوی اگر ذلت در دنیا نباشد (تجربه نشان داده که هست) قطعا ذلت در آخرت خواهد بود.
برادر عزیز! ای کاش لباس سیاست را جایگزین لباس خاکی جبهه نمی‌کردید؛ من به عنوان یک دوست، هنوز هم آرزو دارم محمدباقر قالیباف، گرد و خاک جبهه را بر غبار فتنه سیاست و قدرت ترجیح دهد و امیدوارم باقی مانده مرام بچه‌های جبهه و همسنگران و دوستان شهیدمان چنان در روح و جانتان زنده باشد که لااقل در دومین مناظره با صراحت از بابت چنین سخنانی از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید و از خادمان ملت حلالیت بطلبید. والعاقبه للمتقین.
اعلام سیاست رفتاری قالیباف برادر چگونه می‌زنید؟ هاشمی محمدباقر جایگزین بی‌محابا