برگزیده ها
مازندمجلس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اسرائیل خود را به الزامات برجام مقید نمی‌داند.

به گزارش فارس، «بینامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل هرگز خودش را محدود به الزامات توافق هسته‌ای ایران و 6 قدرت جهانی نمی‌داند و هر اقدامی که نیاز بداند برای تامین منافعش انجام می‌دهد.

نتانیاهو ساعات پایانی پنجشنبه طی سخنرانی در اندیشکده میراث «مناخیم بگین» گفت: «ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند و این (برجام) ما را (به چیزی) مقید و ملزوم نمی‌کند.»

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» وی ضمن ادعای پیشروی ایران به سمت دست‌یابی به سلاح اتمی، هشدار داد از هرکسی که بخواهد به اسرائیل حمله کند، انتقام خواهد گرفت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «آنهایی که می‌خواهند موجودیت ما را تهدید کنند، خودشان را خطر قرار می‌دهند. هیچ مصالحه‌ای درخصوص امنیت اسرائیل وجود ندارد و در مقابله با تهدیدات ناشی از اسلام افراطی، از توانایی‌های تهاجمی و تدافعی خود را تقویت می‌کنیم.»

نتانیاهو در ادامه ادعاهایش گفته بود توافق هسته‌ای ایران تهدید بزرگی برای امنیت اسرائیل به حساب می‌آید و راه تهران برای رسیدن به سلاح هسته‌ای را هموار می‌کند. این در حالی است که طبق مفاد برجام، ایران برنامه هسته‌ای خود را به شدت کاهش داد تا تحریم‌های اقتصادی برداشته شود.
اسرائیل هسته‌ای نتانیاهو برجام صهیونیستی الزامات تهدید امنیت ادامه ادعاهایش نمی‌داند توافق