برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با تشریفات خاصی وارد صداوسیما می‎شوند تا دومین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات سیاسی و فرهنگی را تا ساعتی دیگر برگزار کنند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، هر نامزد با اسکورت ویژه وارد سازمان صداوسیما می‎شود. اسکورتی که به شکل ویژه برای هر نامزد طراحی شده است. مجری این برنامه اعلام کرد که رویکرد این رسانه بی طرفانه است و برای همه نامزدها امکانات مشابهی قائل شده‎اند. 

اسحاق جهانگیری اولین کاندیدایی بود که با اسکورت دو ماشین وارد سازمان صداوسیما شد.

وی در ابتدای ورود مورد استقبال موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان رسانه ملی قرار گرفت و سپس از سوی علی عسگری رئیس صداوسیما مورد استقبال قرار گرفت و عکس یادگاری انداخت.

جهانگیری در ابتدای ورود در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما که از او پرسید آیا روش تان در این مناظره مدل مناظره قبل خواهد بود؟ گفت:  مناظره از دیدنی ترین بخش هایی است که صداوسیما پیش بینی کرده است که هم نامزدها خودشان را معرفی کنند هم برنامه هایشان به مردم اعلام کنند. کاندیداها هم سعی می کنند مطالب اصلی خودشان را در مناظره مطرح کنند.

وی تاکید کرد: تلاشم این است که با نهایت اخلاق و ادب و صداقت آنچه را که برای آینده کشور است مطرح کنم. در مناظره جدی هستم. دیگر نمی دانم مثل بار قبل خواهد شد یا نه.

این خبر در حال تکمیل است...

2929

 

مناظره صداوسیما جهانگیری ابتدای نامزدها خودشان رسانه استقبال برنامه صداقت نامزد اسکورت اعلام