برگزیده ها
نگهداری از دکل‌های موبایل با نگهبان به جای پوشش بیمه‌ای/ خسارت گرفتن از بیمه سخت است

مازندمجلس: مدیرکل مالی همراه اول با بیان اینکه خسارت و سرقت به ویژه در مناطق دوردست سایت‌های BTS موبایل را تهدید می‌کند، گفت: خسارت گرفتن از بیمه سخت است و از این رو سایت‌های همراه اول به جای پوشش بیمه‌ای با نگهبان نگهداری می‌شوند.

مازندمجلس:، محمدزاده مدیرکل مالی همراه اول درباره علت نبود پوشش بیمه‌ای برای تجهیزات سایت‌های BTS به ارزش دفتری 67.932 میلیارد ریال، اظهارداشت: به دلیل روند سخت دریافت خسارت از بیمه، همراه اول ترجیح دارد برای نگهداری BTS ها از نگهبان به جای پوشش بیمه‌ای استفاده کند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در صورت بیمه کردن سایت‌های BTS و خسارت دیدن این تجهیزات، دریافت خسارت از بیمه سخت است، هیأت مدیره این اختیار را به مدیرعامل شرکت تفویض کرده‌ و مدیرعامل نیز این وظیفه را به استان‌ها سپرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برای نگهداری سایت‌های BTS، به استان‌ها حق نگهداری پرداخت می‌شود و استان‌ها در قبال خسارت احتمالی وارده به سایت‌ها مسئولیت دارند.

وی گفت: خساراتی از جمله آسیب‌رساندن و سرقت به ویژه در مناطق دوردست سایت‌های BTS را تهدید می‌کند که برای آنها از نگهبان استفاده می‌شود.

خسارت سایت‌های همراه استان‌ها بیمه‌ای نگهداری نگهبان مدیرعامل استفاده تجهیزات مدیرکل دریافت