برگزیده ها
تقسیم‌بندی جامعه به ۴و ۹۶درصد عوام‌فریبی‌است/حمایتم از روحانی براساس وظیفه شرعی و ملی است

مازندمجلس: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری گفت: بیان مطالب خلاف واقع و سیاه‌نمایی از شرایط کشور، تقسیم‌بندی جامعه به ۴ و ۹۶ درصد و ارائه آمارهای کذب عوام‌فریبی‌ و آب به آسیاب دشمنان ریختن است

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری دیدار با جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم عنوان کرد: واقعیت آن است که هیچ شخصی از بنده درخواست حمایت از جناب اقای روحانی را نداشته است. بنده بنا بر وظیفه و تشخیص خود و بر اساس وظیفه شرعی و ملی به این امر مبادرت نموده‌ام.

او افزود: آنچه که نمی‌توان در برابرش بی تفاوت بود، خون هزاران شهید و زحمت های طاقت فرسای این ملت و دلسوزان این کشور در طول دهه های اخیر است و خون دلی که همه ما برای استقرار حکومت دینی و استیلای اخلاق در این سرزمین خورده‌ایم، بنابراین حراست از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب و نظام،  وظیفه همگان است.

ناطق نوری تاکید کرد:‌اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت یازدهم فارغ از مقایسه با دوران قبل از آن به خودی خود وظیفه انقلابی و ملی است. اگرچه امنیت عمومی کشور آن هم در شرایط بغرنج و نابسامان منطقه در درجه اول مرهون مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری است اما سهم این  دولت در تنش‌زدایی و ایجاد آرامش فکری در جامعه غیرقابل انکار است.

او ادامه داد:‌ با عنایت به میزان و نحوه فروش نفت در آغاز دولت یازدهم ، عدم دسترسی به پول نفت،  حجم عظیم بدهی های انباشته دولت به پیمانکاران، تورم بالای چهل درصد، مشکلات ناشی از تحریم، اجماع جهانی علیه ایران و مشکلات عدیده و بزرگ باقیمانده از دوره قبل که کم و بیش همگان از آن مطلع هستند، مجموعاً عملکرد دولت یازدهم مثبت و کارنامه آن قابل قبول است. متأسفانه در مورد  برجام و مواهب پرشمار آن اطلاع رسانی کافی صورت نپذیرفته است که ضروری است در این خصوص تدبیری شود.

ناطق‌نوری خاطرنشان کرد: بیان مطالب خلاف واقع و سیاه‌نمایی از شرایط کشور چون تقسیم بندی جامعه به ۴% و ۹۶% همچنین ارائه  آمارهای کذب؛ تشویش اذهان عمومی و زیرسوال بردن عملکرد کلی نظام در طول ۳۸ سال گذشته است و کسانی که مرتکب چنین بد اخلاقی‌ها و عوام فریبی‌ها می‌شوند، خواسته یا نا خواسته آب به آسیاب دشمنان کشور می ریزند.

ناطق نوری