برگزیده ها

مازندمجلس: وزارت امور خارجه در پاسخ به ادعاهای غلط و یک سویه درخصوص برجام که در مناظره انتخاباتی امروز بیان گردید واکنش نشان داد.

مازندمجلس: در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است:
 
۱. كليه تحريم هايي كه بر اساس برجام بايد برداشته مي شدند همگي لغو و متوقف شده اند. برخي موانع و مشكلاتي كه در حوزه بانكي هنوز وجود دارند ناشي از تحريم ها و مشكلاتي هستند كه در خارج از برجام قرار دارند.
 
۲. كليه درآمدهاي نفتي و منابع مالي كشور كه در اثر تحريم هاي هسته اي مسدود شده بودند،آزاد شده و در دسترس بانك مركزي قرار دارند. درآمدهاي حاصل از فروش نفت به صورت كامل در اختيار كشور است و به نحو مقتضي از آن استفاده مي شود.
 
۳. برنامه هسته اي كشور از جمله غني سازي طبق برنامه عظيمي از سوي سازمان انرژي اتمي كشورمان ادامه دارد. راكتور آب سنگين اراك با امضاي قرارداد ميان ايران و چين در حال مدرن سازي است. بار ديگر تكرار مي كند بتون ريزي كه مربوط به مخزن قديمی اراک است، فقط فضاسازي تبليغاتی آمريكا بوده است كه متاسفانه توسط برخی تكرار می شود.
 
۴. وزارت امور خارجه در طول بيش از يك سال گذشته با تمام بدعهدی ها و تعلل های آمريكا در اجرای برجام مقابله و منافع كشور را تامين كرده است. از كانديداهاي عزيز درخواست مي شود از نبرد رسانه ای جاری با طرف آمريكايی كه جريان دارد در جهت حمله به وزارت امور خارجه و سياست خارجی سوء استفاده نكنند.
برجام خارجه وزارت دارند تحريم تكرار آمريكا برنامه استفاده درآمدهاي مشكلاتي