برگزیده ها
قالیباف: به مردم لیست دارایی خودمان را اعلام کنیم/ میرسلیم: با مردم صادق باشیم

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - محمدباقر قالیباف و مصطفی میرسلیم در جمع بندی نهایی خود از راه‌های مبارزه با فساد و بها دادن به هنرمندان گفتند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در آخرین بخش مناظره انتخاباتی امروز در جمع بندی مواضع خود با بیان اینکهما در دولت مردم بر این اعتقاد هستیم که اگر شفافیت و هوشمندی در دولت شکل بگیرد،اتفاقات مهمی شکل خواهد گرفت، گفت: ما برای اصلاح ساختارها باید بگذاریم تا مردم بر اساس اصل 8 قانون اساسی بر عملکرد وزندگی مسوولان نظارت کنند. مردم باید بدانند مسوولان دولت در کجا زندگی می کنندو اموالشان چیست.

او ادامه داد: بیاید تا در هفته آینده همه ما بهمردم لیست دارایی خودمان را اعلام کنیم تا مردم بدانند با چه کسی طرف هستند. اگراینگونه شد فساد از بین خواهد رفت. با هوشمندی سیستم ها، فساد را می توانیم از بینببریم. باید دست 4 درصدی‎ها را از بیت المال  ودور زدن قانون کوتاه کنیم. اینگونه دغدغه های 96 درصدی‌ها رفع خواهد شد. ما می توانیماز بحران اقتصادی نجات پیدا کنیم.اینگونه انسجام اجتماعی و اعتماد ایجاد خواهد شد و  اختلاف طبقاتی از بین خواهد رفت و دیگر شاهدطلاق، اعتیاد و مهاجرت و حاشیه نشینی ها نخواهیم بود.

میرسلیم: به هنرمندان بها دهیم

مصطفی میرسلیم هم در جمع بندی پایانی خود گفت:هموطنان عزیز اداره کشور میسر نخواهد نشد مگر با مشارکت شما. مشارکتی که صرف نظر از وابستگی های سیاسی و طایفه ای باشد. مدیرانشایسته باید از بین خود مردم با تکیه بر وجدان اخلاقی انتخاب شوند. ما باید به اهل فرهنگ و هنر بها بدهیم. بسیاریاز تحلیل های آن ها با دقت‎تر از تحلیل ها ما است.
وی افزود: سعید روستایی به زیبایی در فیلم ابد و یک روزروایت‎گر مشکلات بیکاری و اعتیاد بود و جایزه بهترن فیلم را هم گرفت. اما دولتهمچنان اصرار می کند که در جامعه ای پرنشاط زندگی می کنیم.

به گفته وی، رضا امیرخانی در کتابش تکیه بر اقتصاد نفتی رانقد می کند ولی دولت به فرهنگ نفتی افتخار می کند. ما باید به نظارت عمومی و محترمشمردن تشکل ها سیاسی و علمی برای نقادی رفتار دولت در همه زمینه های مسوولیت بهابدهیم. ما باید به موضوع صداقت اهتمام بورزیم. فازهای پارس جنوبی ربطی به برجامندارد و این عدم صداقت است. 6 درصد از موضوع 8 درصد رشد اقتصادی مربوط به فروش نفتخام است. رییس جمهور باید بگوید که این 8 درصد را به دست آورده ایم اما با فروشنفت بوده است باید صداقت داشته باشیم.

27219

 

 

صداقت میرسلیم اعتیاد اقتصادی اینگونه سیاسی فرهنگ تحلیل زندگی موضوع نظارت اعلام خودمان دارایی باشیم هوشمندی قالیباف مسوولان قانون بدانند