برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: مشاور فرهنگی روحانی اظهار کرد: آن طور که به نظر می‌آید روحانی در مناظره امروز نگران آرامش جامعه بود و نمی‌خواهد اجازه دهد در اثر مناظره‌ها نگرانی و شوکی در جامعه وارد شود.

مازندمجلس:حسام الدین آشنا ‌در ارزیابی از دومین مناظره کاندیداهای انتخاباتریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره امروز به روشن شدن صفوف و خطوط مناظره کمک بسیاریکرد.

وی با بیان اینکه در مناظره امروز روشن شد که در عمل شاهد دوجریان  هستیم، خاطر نشان کرد: یک جریان کاملا و بدون برنامه منتقد دولت است وجریان دیگر جریان دولت است که با برنامه عمل می‌کند.

مشاور فرهنگی روحانی گفت: نگرانی که وجود داشت این بود که کاندیداهابتوانند در سایه انتقاد از ارائه برنامه فرار کنند، اما با توجه به سازوکارهایی کهپیش بینی شده است مناظره هفته آینده، مناظره برنامه‌ها خواهد بود.

آشنا با اشاره به رویکرد حسن روحانی در مناظره امروز اظهار کرد:روحانی رویکردی آرام و متناسب با ظرفیت‌های جامعه داشت و آن طور که به نظر می‌آیدایشان نگران آرامش جامعه هستند و نمی‌خواهند که اجازه دهند در اثر مناظره‌ها نگرانیو شوکی به جامعه وارد شود.

وی گفت: در مقابل برخی به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای دولت و کسبآرای مردم بودند.

مشاور فرهنگی روحانی در پایان تاکید کرد: مردم در مناظره دومکاندیداها اطلاع بیشتری از کیفیت ادعاهای نامزدهای انتخاباتی کسب کردند.

29219

 

 

 

مناظره روحانی جامعه برنامه امروز فرهنگی مشاور اظهار جریان