برگزیده ها
قالیباف از شعار دو‌ و نیم برابر کردن درآمدها دست برداشته است/ رییسی جز کلی‌گویی حرف مهمی نزد

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دانش‌آشتیانی باید از قالیباف شکایت کند تا در آینده هیچ نامزدی به خود اجازه ندهد برای پیروزی انتخاباتی به ایراد اتهامات نادرست بپردازد.

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دانش‌آشتیانی باید از قالیباف شکایت کند تا در آینده هیچ نامزدی به خود اجازه ندهد برای پیروزی انتخاباتی به ایراد اتهامات نادرست بپردازد.

سیدمصطفی تاج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره امشب در درجه نخست، پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی بود زیرا مخالفان دیروز اصلاحات امروز برای کسب رای ملت از آزادی احزاب و گروه‌ها سخن گفتند.

او افزود: آنها از برابری اقوام و مذاهب و ضرورت بکارگیری آنها دم زدند و بر حفظ برجام و ضرورت تعامل عاقلانه با دنیا و پرهیز از ماجراجویی و تندروی و همچنین بر ضرورت نقد و انتقاد تاکید کردند؛ بدون آنکه به روی خود بیاورند عملکردشان در گذشته چه تعارض‌های آشکاری با سخنان امروزشان دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نکته قابل توجه دیگر حضور پرنشاط حسن روحانی در مناظره امروز بود، اظهار داشت: رئیس جمهور سر حال بود و با نشاط و سخنان تاثیرگذاری ایراد کرد. جهانگیری بازهم درخشید اما میرسلیم متانت هفته گذشته را از دست داد و هاشمی طبا چند نکته نغز گفت.

تاجزاده درخصوص عملکرد محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی هم تصریح کرد: به نظر می‌آید قالیباف از شعار دو و نیم برابر کردن درآمد کشور در مدت چهار سال کوتاه آمده و پذیرفته است که این ادعا تحقق یافتنی نیست.

او با بیان اینکه قالیباف و رئیسی درباره افزایش یارانه‌ها نیز سکوت کردند، خاطرنشان کرد: این سکوت، شاید به معنای پذیرش هشدار رییس مجلس باشد که کشور چنین منابعی را در اختیار ندارد.

تاجزاده در خاتمه با انتقاد از شیوه اتهام زنی قالیباف گفت: آقای دانش‌آشتیانی باید از او شکایت کند تا در آینده هیچ نامزدی به خود اجازه ندهد برای پیروزی انتخاباتی به ایراد اتهامات نادرست بپردازد.

او درمورد رییسی نیز گفت: او جز کلی گویی حرف مهمی نزد.

 

قالیباف ایراد مناظره ضرورت سیاسی پیروزی امروز گفت‌وگو ایلنا درباره بپردازد انتقاد گذشته رئیسی تاجزاده اینکه سخنان نادرست اتهامات شکایت دانش‌آشتیانی تاکید اصلاح‌طلب آینده نامزدی برابر انتخاباتی تاج‌زاده اجازه رییسی