برگزیده ها
برخی قصد خدشه بر نام حزب کارگزاران سازندگی را دارند

اختصاصی مازندمجلس: برخی رسانه های در سطح استان اقدام به انتشار خبری کذب نمودند که در آن عنوان شده ستاد اصلاح طلبان حامی یکی از کاندیدای محترم ریاست جمهوری در غرب مازندران به ریاست یکی از اعضای حزب کارگزاران استان شروع به فعالیت نموده است

اختصاصی مازندمجلس: اشکان ذهابیان*- حزب کارگزاران سازندگی در دو برهه تاریخی با حضور فعال اعضای حزب، زمینه ساز کمک به کاندیدای ریاست جمهوری سال های 76 و 92 شدند. حزب کارگزاران حزب اصلاح طلب و تکنوکرات هست که همراه ریاست محترم سابق خود، جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری با تمام قوا و توان و به فرموده جناب آقای سید محمد خاتمی و بنا به وصیت مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو از آقای دکتر روحانی حمایت می کند. کسی از اعضاي حزب نمی تواند خارج از چارچوب تشکیلاتی و حزبی از کاندیدای دیگر حمایت کند و اگر شخصی با توجه به تصمیمات شخصی از کاندیدای دیگر حمایت کرده دیگر نمی تواند خودش را عضو حزب کارگزاران یا مجموعه بزرگ جریان اصلاح طلبی کشور بماند.

حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران با توجه به حضور نیروهای خوش نام و با سابقه درخشان در عرصه اصلاح طلبی بویژه در غرب مازندران همواره مورد تحسين ما بودند و فعالیت در کنار این عزیزان همواره موجب افتخار بنده بوده و هست. متاسفانه برخی رسانه های در سطح استان اقدام به انتشار خبری نمودند که در آن عنوان شده ستاد اصلاح طلبان حامی یکی از کاندیدای محترم ریاست جمهوری در غرب مازندران به ریاست یکی از اعضای حزب کارگزاران استان شروع به فعالیت نموده است. بنده بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ اصلاحات و حزب کارگزاران سازندگی ضمن تکذیب این خبر خاطر نشان می کنم که فرد نامبرده که سابقا در سطح شهرستان تنکابن با حزب همکاری می کرده، از مدت ها قبل از ادامه همکاری با حزب استعفا نموده و هم اکنون هیچ عضویتی در حزب کارگزاران چه در سطح شهرستان چه در سطح استان و یا کانون های حزب نداشته و ندارد. عدم رعایت اخلاق حرفه ای رسانه ای به ويژه در زمان حساس انتخابات موجب انتشار اخباری از این دست می شود؛ قطعا مردم فهیم و عزیز شهرستان تنکابن با پیشینه تاریخی و تمدن بالا که همواره با حضور درخشان خود موجب سربلندی و فخر جریان اصلاح طلبی درمنطقه بودند، فریب تبلیغات ناصحیح کسانیکه قصد خدشه نام حزب کارگزاران سازندگی را دارند، نخواهند خورد و در روز ٢٩ ارديبهشت با حضور پر شور و حماسه ساز خود، امتداد اميد را با راي به جناب اقاي حجه الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رغم خواهند زد.

در پایان ضمن تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر قانون مداری و اخلاق بویژه در برهه حساس انتخابات ریاست جمهوری، از همه رسانه ها تقاضا دارم که اخلاق حرفه ای رسانه ای را مد نظر قرار دهند.


* عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران و عضو حزب کارگزاران استان مازندران

اشکان ذهابیان کارگزاران