برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - شرق نوشت: بعد از حمله حامیان رئیسی و مؤتلفه به قالیباف، این‌بار نوبت به جریان احمدی‌نژاد رسیده است؛ آنها مدعی‌ هستند قالیباف چشم طمع به سبد رأی احمدی‌نژاد دوخته و بازی‌های انتخاباتی‌اش را هم بر همین اساس چیده است.

مازندمجلس:در کلیپی که به‌تازگی از سوی نزدیکان احمدی‌نژاد منتشر شده، قالیباف به‌عنوان فردی فرصت‌طلب که از یک سو احمدی‌نژاد را تخریب می‌کند؛ اما از سوی دیگر به‌دنبال جذب آرای بدنه حامیان احمدی‌نژاد است تصویر شده است. احمدی‌نژاد در آخرین فیلمی که از خودش و بقایی منتشر کرده، از اینکه در کشور فقط یک‌جا آزادی بی‌حد و مرز وجود دارد و آن‌هم علیه دولت قبل است، شاکی است.

احمدی‌نژاد در این سخنرانی می‌گوید: «قاطعانه عرض می‌کنم از هیچ نامزدی حمایتی نمی‌کنم و نکرده‌ام». بعد هم می‌گوید همکارهای بنده را می‌برند در برخی ستادها تبلیغ می‌کنند می‌گویند ببینید فلانی آمده، فلانی آمده، پس خودش هم حمایت می‌کند. حامیان احمدی‌نژاد براساس همین سخنان، کلیپ دیگری ساخته‌اند؛ در این کلیپ ابتدا به بخشی از سخنان قالیباف در مناظره نخست اشاره می‌شود که شهردار تهران در آن سخنان از دولت قبل اعلام برائت می‌کند و می‌گوید خودش از منتقدان آن دولت بوده است.

بخش‌هایی از فایل صوتی سخنان قالیباف در نقد احمدی‌نژاد هم در این کلیپ آمده؛ آنجایی که قالیباف می‌گوید من ذره‌ای به احمدی‌نژاد اعتقاد ندارم، او را صادق نمی‌دانم و انقلابی هم نمی‌شناسمش. ادعای این کلیپ این است که کار قالیباف و رسانه‌های حامی‌اش به‌جای نقد، تخریب دولت قبل بوده است؛ اما حالا که نوبت گرفتن رأی است، شاهد رفتار دیگری از قالیباف هستیم. سازندگان کلیپ برای اثبات ادعای خود هم بخش‌هایی دیگر از سخنان قالیباف را پخش می‌کند که می‌گوید با وجود همه انتقادهایی که به دولت قبل وارد بود، کارهای خوبی هم در زمینه محرومیت‌زدایی انجام داد.

قالیباف دیروز در مناظره دوم نیز همین‌روش را ادامه داد و باز هم گفت برخلاف برخی انتقادها به دولت قبل اما آن دولت کارهای خوبی هم در زمینه توجه به محرومان انجام داد. در این کلیپ همچنین بخش‌هایی از سخنان قالیباف پخش می‌شود که از تیم توانمند و حرفه‌ای و جهادی‌اش برای برعهده‌گرفتن مسئولیت اجرائی کشور سخن می‌گوید. بعد با کنایه گفته می‌شود خوب است قالیباف تیم توانمند و سیستم طراحی‌شده‌ای را که مدعی آن است، ابزار جلب رأی مردم قرار دهد و از اعتبار دیگران صرف‌نظر کند.

2929

قالیباف احمدی‌نژاد سخنان می‌گوید بخش‌هایی می‌کند ادعای کارهای زمینه توانمند منتشر مناظره حامیان تخریب دیگری فلانی