برگزیده ها
راه اندازی واحد ویژه در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر به منظور ارائه خدمات به کارگران معدن زغال سنگ

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: برای ارائه خدمات بیمه‌ای از قبیل برقراری مستمری بازماندگان کارگران فوت شده، برقراری مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری برای مصدومین حادثه و سایر خدمات مورد نیاز کارگران، در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر واحد ویژه‌ای از روز شنبه شروع به کار می‌کند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی اصغر نیک نیا با تأکید بر ارائه خدمات به حادثه دیدگان معدن زغال سنگ آزاد شهر در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن، گفت: شرکت بهره بردار این معدن و پیمانکار مربوطه مطابق با آخرین لیست ارسالی به شعبه تأمین اجتماعی آزاد شهر دارای ٢٧٩نفر کارگر بیمه شده بوده اند و ١٣٠ نفر از کارگران این معدن نیز از سازمان تأمین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می کنند. همچنین ١٢٠نفر از کارگران نیز بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور هستند.

وی با بیان اینکه شرکت بهره بردار مبلغ ٤ میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دارد، گفت: با وجود بدهی کارفرما، خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به کارگران این واحد هرگز متوقف نشده بود و اکنون نیز سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی در خدمت کارگران و بویژه خانواده بازماندگان و مصدومین حادثه است.

نیک نیا ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و طلب شفای عاجل برای مصدومین این حادثه از کارگران این معدن که به دلیل توقف فعالیت بیکار شده اند و همچنین خانواده کارگران متوفی دعوت کرد که از روز شنبه برای انجام مراحل اداری و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی به شعبه آزادشهر مراجعه کنند.

  

اجتماعی تأمین کارگران خانواده خدمات حادثه مصدومین استفاده بردار آزادشهر ارائه همچنین