برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس‌راه راهور ناجا از کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی در کشور خبر داد.

مازندمجلس: تصادف به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار حمیدی گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی در سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۹ تن در جاده‌های کشور و راه‌های روستایی در تصادفات رانندگی جان باختند که این میزان در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به این که شمار کشته‌های تصادفات رانندگی در جاده‌های کشور از سال ۹۰ روند نزولی به خود گرفته است گفت: حوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای در کشور در سال گذشته با سال ۷۵ برابر شده است این در حالیست که در سال ۷۵ در کشور حدود ۴ میلیون خودرو وجود داشته که این رقم در سال گذشته به ۱۹ میلیون افزایش یافته است. یعنی علی‌رغم افزایش بیش از ۴. ۵ برابری خودرو‌ها شمار کشته‌های تصادفات رانندگی تغییری نکرده است.
رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با تقدیر از همکاری و تلاش همه دستگاه‌های مشارکت کننده در کاهش تلفات جاده‌ای مانند وزارت راه، هلال احمر و ... گفت: بهبود کنونی رفتار رانندگی حاصل تلاش همه بخش‌ها و مشارکت خود مردم است که امیدواریم این امر استمرار یابد. 
تصادفات کشته‌های رانندگی جاده‌ای گذشته میلیون افزایش مشارکت گرفته راهور پلیس‌راه جاده‌های میزان