برگزیده ها
نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضویت رایگان می پذیرد

مازندمجلس: عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی کشور همزمان با برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برقرار است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ؛ نمایشگاه کتاب فرصتی برای ارائه خدمات به علاقه مندان است و از این روز امسال شرایطی فراهم آمده تا بازدید کنندگان از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بتوانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی کل کشور درآیند.

بر اساس این گزارش اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با در اختیار داشتن غرفه ای به نشانی: سالن A1-جنب سالن ملل_راهرو 4_غرفه شماره 28 در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد و کارکنان با حضور فعال در غرفه اداره کل کتابخانه ها ضمن راه اندازی آن ؛ امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کل کشور را برای بازدیدکنندگان در این غرفه فراهم کرده اند و مراجعه کنندگان می توانند با حضور در غرفه ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی سطح استان تهران با دریافت معرفی نامه برای عضویت رایگان در نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.

گفتنی است معرفی و تبلیغ هفتمین جشنواره رضوی از دیگر برنامه های غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران است که کارکنان غرفه با پاسخگویی به مراجعه کنندگان به تشویق و هدایت آنان برای شرکت در مسابقه می پردازند.

علاقمندان جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کل کشور و شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 20 با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتابهای جشنواره با شرکت در مسابقه از جوایز ویژه آن برخوردار شوند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران پذیرای همه دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کتابخانه های عمومی کشور و عموم مردم در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است .
کتابخانه عمومی تهران نمایشگاه اداره رایگان عضویت استان المللی دریافت جشنواره مسابقه کنندگان فراهم گزارش معرفی کارکنان توانند مراجعه