برگزیده ها
اصلاح رنگ «چهل کچل» رو به پایان است/ ارایه به جشنواره فیلم کودک

مازندمجلس: کارگردان «چهل کچل» قصد دارد نسخه ای از این اثر را به سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ارائه کند.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، صادق صادق‌دقیقی کارگردان فیلم سینمایی «چهل کچل» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: به تازگی کارهای جلوه های ویژه این اثر به پایان رسیده است و تا ۲ روز دیگر نیز کارهای اصلاح رنگ «چهل کچل» توسط سامان وفایی به پایان می رسد.

وی افزود: نسخه ای از این اثر را به سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ارسال کرده ایم تا در صورت پذیرفته شدن در این جشنواره به نمایش دربیاید زیرا این فیلم محتوای کودک و نوجوان دارد.

این کارگردان اظهار کرد: به نظر ما مهرماه بهترین زمان اکران فیلم سینمایی «چهل کچل» است البته در پی این هستیم تا با آموزش و پرورش هم برای نمایش این اثر نامه نگاری کنیم، این را هم باید بگویم که هنوز با هیچ پخش‌کننده ای برای اکران «چهل کچل» صحبت نکرده ایم.

کارگردان «تا آمدن احمد» گفت: امیدوارم شرایط مناسبی برای نمایش عمومی «چهل کچل» فراهم شود زیرا پیشتر و در زمان اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» ما تنها یک سانس در اختیار داشتیم که بعد از آن برخی می گفتند این فیلم فروش خوبی نداشته است، اما باید در نظر گرفت که با یک سانس نمی شود به فروش خوبی دست یافت.

وی در پایان بیان کرد: من از مرداد ماه سال گذشته تا حالا درگیر تولید این اثر بودم و امیدوارم نتیجه خوبی در اکران بگیریم. در پایان باید بگویم امیدوارم محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی چند سینما را برای نمایش فیلم های کودک و نوجوان اختصاص دهد.
پایان اکران نمایش سینمایی جشنواره کارگردان نوجوان امیدوارم بگویم کارهای اصلاح