برگزیده ها

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی «جمنا» با بیان اینکه استمرار این دولت به کشور آسیب جدی می‌زند، گفت: مردم به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این دولت توان اداره کشور را ندارد، زبان اینها حتی برای حمایت از محرومان نیز نمی‌چرخد.

مازندمجلس: سید محمد حسینی در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان همیشه پیشگام در عرصه‌های مختلف بوده است، اظهار داشت: در مسائل سیاسی نیز وزنه اصفهان بسیار سنگین و در کشور تاثیرگذار بوده است.

به گزاش نامه نیوز، وی با اشاره به اینکه این بار نیز می‌ط‌لبد که اصفهان با همت، عزم و اراده وارد شوند، افزود: شرایط فعلی با سال 92 متفاوت است، در سال 92 آنها به دنبال تخریب‌های گسترده، استفاده از شرایط تلاطم اقتصادی کشور، وعده‌های آنچنانی و غیره بودند، روحانی در روستاها سال 92 رای بالایی کسب کرد.

 وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آنها در سال 92 حتی از رد‌صلاحیت هاشمی نیز استفاده کرده و مظلوم‌نمایی کردند، تصریح کرد: به هر حال برخی موضع‌گیری‌هایی در دولت دهم شد که عده‌ای اکنون از آنها فاصله گرفته‌اند و اکنون اتفاقات زیادی افتاده است، این دولت مدعی بهبود شرایط اقتصادی کشور بود ولی اکنون وضع وخیم‌تر هم شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این بار آن اختلافات به یک انسجام تبدیل شده و یک حرکت عظیم مردمی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: کاری که اصلاح‌طلبان انجام می‌دهند این است که دستور سازمانی می‌دهند و یک حالت تحکمی دارد.
 
حسینی با بیان اینکه برخی نگران تکلیف دو کاندیدای جبهه هستند، بیان کرد: هیچ نگرانی وجود ندارد و هر دو کاندیدا کاملا هماهنگ هستند، رئیس جمهور به‌جای اینکه پاسخگوی 4 سال نخست خود باشد به دنبال ارائه برنامه 4 سال دوم است و موضوع را عوض می‌کند، خودشان هم می‌دانند که به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند، اینها یک نگرانی و رعب و وحشت در مردم ایجاد کرده‌اند که بگویند به ما رأی دهید، این کار از دوم خردادی‌ها شروع شد و می‌گفتند اگر ما نبودیم جنگ می‌شد.

وی گفت: در حال حاضر یک نارضایتی بین مردم وجود دارد و دراین راستا نه تنها محرومان بلکه صاحبان سرمایه نیز ناراضی هستند، وزیران باید وقتی مسئولیت اجرایی گرفتند دیگر عضو هیئت مدیره فلان شرکت نباشند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این دولت توان اداره کشور را ندارد، افزود: فرزندانشان که خارجی هستند، دو تابعیتی که بینشان هست و وزیرشان نیز برای رفتن به خوزستان از هواپیمای اختصاصی استفاده می‌کند، جلسه مدیرانشان در هتل‌های چند ستاره برگزار می‌شود، بنابراین وقتی ریخت و پاش‌هایشان زیاد باشد معلوم است که نمی‌توانند به محرومان برسند.

وی تصریح کرد: در دولت دهم یک بخاری در مدرسه آتش گرفت که دردناک بود می‌گفتند وزیر باید استعفا دهد بعد در حادثه پلاسکو جوسازی می‌کردند، آیا اینکه کارگرای معدن حقوق کمتر از یک میلیونی خود را حتی 18 ماه نیز نگرفتند دردناک نیست.

حسینی با اینکه سخنگوی اصلاحات مدعی بود که جناح اصول‌گرایان معتقد به مشارکت مردم نیستند، خاطرنشان کرد: نماینده اصلاح‌طلبان در مناظره بحث‌ها را جای دیگری می‌برد چون حرف برای گفتن نداشت، اینها در جنگ روانی و واژگان‌سازی مسلط هستند، از اوایل انقلاب نیز یک برچسب‌هایی به ما می‌زدند اکنون نیز تندور و طالبانیسم خطاب می‌کنند، می‌خواهند دیگران را دیو نشان دهند.

وی بیان کرد: جهانگیری می‌گوید آمده‌ام از اطلاح‌طلبان و مظلومیتشان دفاع کنم، خوب شما که به‌ جز این 8 سال همیشه بوده‌اید پس در ایجاد مشکلات کشور سهیم هستید.

وزیر‌‌اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه از ابتدا هدفمان پشتیبانی از یک گزینه در جبهه بوده است، گفت: مناظره‌ها بسیار حساس شده و باید ببینیم بعد از مناظره‌ها رشد آرای کدام کاندیدا بیشتر است، یک احتمال ضعیفی هم وجود دارد که اگر یکی از این کاندیداها کنار رود رأی او به سبد رأی دیگری ریخته نشود، بنابراین هر کسی در هر ستادی که فعالیت دارد به کار خود ادامه دهد.
 
وی با بیان اینکه باید همیشه به رأی شورای نگهبان احترام گذاشت، افزود: امکان رد‌صلاحیت اینها وجود داشت ولی شاید شورای نگهبان می‌خواسته که مردم اینها را ‌رد‌صلاحیت کنند تا بعدها طلبکار مردم نشوند.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اصل بر این است که اگر این دولت استمرار پیدا کند آسیب جدی به کشور خواهد زد، ببینید چه شده که غربی‌ها نگران شده‌اند، برخی‌ها می‌پرسند آیا بهتر نیست قالیباف معاون اول رئیسی شود؟ احتمال این موضوع زیاد است و قالیباف یک مدیر توانمند است.

وی با بیان اینکه نقطه قوت اینها طرح تحول سلامت بوده که طرح خوبی هم است، گفت: یکی از کارهایی که اینها می‌کنند این بوده که روز بعد از مناظره 10 یادداشت در روزنامه‌هایشان کار می‌کنند که ما برنده مناظره بوده‌ایم، بنابراین ما نیز باید از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه در بدبینانه‌ترین حالت مجموع رأی قالیباف و رئیسی از روحانی و جهانگیری بالاتر است، افزود: روحانی در دوره اول رأی نمی‌آورد و در دوره دوم نیز همیشه تجربه نشان داده کاندیدای انقلابی پیروز بوده است.
 
وی با بیان اینکه بدون شک می‌توانیم دولت دوازدهمی قوی‌تری از دولت نهم و دهم تشکیل دهیم، بیان کرد: در مورد برجام نیز شاید مصلحت نباشد که اکنون به اصل برجام بپردازیم ولی بحثمان این است که یک دولت منفعل و ضعیف نمی‌تواند درست و قاطعانه برخورد کند، باید مطالبات کشورمان جدی‌تر باشد تا آنها به تعهداتشان عمل کنند، اینکه می‌گویند 700 میلیارد دلار دولت قبل کجا خرج شده درست نیست همه چیز حساب و کتاب دارد این طور نیست که پولی را در اختیار وزیر قرار دهند و هر کاری هم که خواست بکند، ثروت همه وزرای دولت قبل یک طرف و ثروت یکی از وزیرای این دولت نیز یک طرف.

اینکه اینها اسلامی اشاره اکنون فرهنگ افزود استفاده همیشه قالیباف ارشاد اصفهان بنابراین روحانی رئیسی حسینی شرایط مناظره دردناک ایجاد می‌کند معاون می‌گفتند محرومان مناظره‌ها نگهبان برجام شورای احتمال جهانگیری موضوع دیگری می‌دهند  وزیر رد‌صلاحیت اقتصادی دنبال مردمی بسیار تصریح خاطرنشان نگرانی ندارد کاندیدای نگران اصلاح‌طلبان انقلاب کاندیدا